CONTROLLER DE GESTIÓ
Descripción de la oferta de empleo
La Direcció de Gestió desitja incorporar al departament de Suport a la Gestió un Controller de Gestió per avançar en la gestió basada en dades, donant suport en la transformació de dades en informació i en l’anàlisi d’aquesta informació, que ha de permetre generar coneixement per a facilitar la presa de decisions i implementar un model de gestió d’excel·lència orientat al client intern i extern, com a palanca de transformació de l’organització.
Suma’t al nostre equip i participa de la transformació de l’atenció sanitària aportant el teu talent i la teva visió.
Si ets un professional amb passió per la gestió basada en dades aquesta és una oportunitat excepcional per marcar la diferència i deixar la teva empremta en el món de la salut.
Funcions generals.
Definir indicadors i dimensions d’anàlisi amb els responsables funcionals de cada àrea Dissenyar i validar quadres de comandament i informes de reporting amb els responsables funcionals de cada àrea Col·laborar a nivell funcional en el desenvolupament del Business Inteligence i altres instruments d’explotació de dades Analitzar indicadors de gestió i donar suport a l’anàlisi Realitzar anàlisis comparatives de benchmarking respecte el sector Col·laborar en la realització d’informes executius d’anàlisi amb visió transversal per a facilitar la presa de decisions Vetllar per la qualitat de la dada i el manteniment de les taules mestres Col·laborar en l’exploració de possibilitats d’anàlisi predictiu Requisits.
Titulació universitària en Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Empresarials, Ciència de Dades, Matemàtiques, Estadística, Enginyeria o altres titulacions vinculades a les funcions.
Nivell de català C1.
Es valorarà.
Currículum.
Experiència en el sector sanitari.
Nivell avançat d’Excel.
Experiència en l’ús de Power BI.
Experiència en definició d’indicadors i disseny de quadres de comandament Coneixement dels instruments de benchmarking del sector Coneixement del contracte CatSalut.
Experiència en models d’informació de cost per pacient i patologia.
Experiència en gestió de projectes Capacitat analítica, de treball en equip, compromís i proactivitat.
Orientació a resultats i a client.
S’ofereix.
Incorporació immediata i amb vinculació estable * a l’equip de treball de la Direcció de Gestió del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí.
Condicions.
- Jornada completa de hores setmanals.
- Àmplia oferta de formació continuada i possibilitat de realitzar formació.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Procés de selecció.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.
auli.
at.
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents.
Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
Prova psicotècnica.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció.
Documentació.
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF.
1.- Currículum.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a , indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini.
Fins al dia 18 de desembre de Codi de plaça.
Requisits Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 21/11/2024
- 19/02/2025
Desde talent search people estamos seleccionando a un/a controller financiero para una gran empresa farmacéutica con reconocimiento a nivel internacional ubicada en badalona... requisitos del puestoeres la persona que estamos buscando si:-dispones de al menos dos años de experiencia como controller financiero......
Innova scala consulting cuenta con una posición como controller | contabilidad y finanzas para modelización de business plan y reporting financiero para nuestros clientes (startups) funciones: prestarás asesoramiento en el departamento controller/contable asesorando de forma directa a clientes......
¿tienes un nivel fluido inglés y español? ¿te interesa desarrollarte como controller en una empresa líder del sector industrial con presencia internacional? nuestro cliente es una empresa del sector industrial ubicada en rubí... disponibilidad para viajar eventualmente, en el caso que se requiera......
Implementar kpis y análisis de datos para medir el rendimiento y el éxito de los proyectos, facilitando la toma de decisiones estratégicas basadas en datos... implantar y mejorar controles de calidad para garantizar el correcto funcionamiento en todas las operaciones... experiencia y capacidad para trabajar......
Roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer, mine engineer, mine surveyor,......
Preparació, manteniment i gestió dels materials i espais del projecte... requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)... capacitat d’atenció socioeducativa individual i grupal... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... participar en el disseny de la programació......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......