Ver oferta completa

DIRECTOR/A FINANCER/A

Descripción de la oferta de empleo

Per important empresa del sector de la cosmètica, ubicada a l'Alt Empordà, busquem un/a director/a financer/a. En dependència directa de direcció, la seva principal missió serà la de gestionar les àrees de comptabilitat i finances.Les seves funcions són:- Supervisar i gestionar les funcions de comptabilitat i finances de l’organització.- Planificar i coordinar els processos de tancament comptable, reportings i elaboració dels estats financers.- Consolidar la informació financera i dur a terme anàlisis de marges, rendibilitats i seguiment dels principals indicadors (KPIs).- Identificar oportunitats i proposar mesures d’optimització financera quan sigui necessari.- Supervisar i controlar les ràtios financeres per garantir l’equilibri econòmic de l’empresa.- Dirigir el desenvolupament i implementació dels pressupostos anuals per a cada unitat de negoci o botiga.- Elaborar plans financers i establir metes econòmiques ajustades a les necessitats de cada àrea de negoci.- Crear projeccions i escenaris per facilitar una presa de decisions estratègica i alineada amb els indicadors clau.- Assegurar l’assoliment dels objectius corporatius i departamentals, mantenint un seguiment continuat de KPIs i informes per a la Direcció i el Consell d’Administració.- Vetllar pel compliment de la normativa vigent, així com pels requisits d’auditoria i homologacions específiques.- Liderar un equip de professionals experimentats, fomentant un alt rendiment i col·laboració.- Coordinar i gestionar les relacions amb assessors fiscals externs.Es requereix:- Pensem en una persona analítica amb pensament estratègic i visió global de la gestió d'un negoci.- Bones habilitats ofimàtiques i bon nivell d'Excel.- Capacitat de lideratge, negociació i resolució de conflictes.- Actitud proactiva i fortes habilitats comunicatives dins i fora de l'organització.S'ofereix:- Projecte laboral estable en una empresa consolidada i en continuo creixement.- Paquet salarial en funció de la vàlua i l'experiència de la persona.- Horari de dilluns a dijous de 9h a 18h i divendres de 9h a 16h amb possibilitat de fer teletreballa puntualment.Experiència requerida:- Experiència mínima de 10 anys desenvolupant tasques similars.Formació requerida:- Grau o Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses, Economia o similars.Idiomes requerits:- Català: nadiu o bilingüe.- Espanyol: nadiu o bilingüe.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • etalentum Selección
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 23/11/2024
Fecha de expiración
  • 21/02/2025
Directora de ventas
Grupo solisyon

Vocación total al mundo comercial y de ventas orientado al cliente final y entablar estrecha relación profesional con todos los colaboradores... en grupo solisyon buscamos que puedas dedicarte de lleno al funcionamiento diario de tu negocio... requisitos:excelentes dotes para la comunicación oral y escrita......

Directora comercial
Grupo solisyon

Vocación total al mundo comercial y de ventas orientado al cliente final y entablar estrecha relación profesional con todos los colaboradores... es#emprendimiento#empresa#consultoria#rrhh#prl #formacion#protecciondedatos#transformaciondigital#ett#calidadyseguridadalimentaria#planificacionfinanciera#emprender#prevencionriesgoslaborales#gruposolisyon......

Oftalmólogo/a
Central Ocular

Pronto nos pondremos en contacto contigo para ampliar la información que nos has enviado y concertar una entrevista con nuestro director de desarrollo de negocio y nuestra directora de personas... trabajarás rodeado de los mejores profesionales y con la tecnología más avanzada... contrato mercantil......

Segunda/o Recepción
Arima Hotel & Spa

Estatus y ámbito·puesto al que reporta: al jefe de recepción y a la directora del hotel... requisitos del puesto** actitudes**·capacidad organizativa... ·trabajo inusual que demanda el puesto: gran flexibilidad y disponibilidad horaria... ·verificar el cumplimiento de las expectativas de los clientes......