RECEPCIONISTA PARA OFICINA DE ATENCIÓN AL CLIENTE
Descripción de la oferta de empleo
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Vols sumar-te al nostre equip? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta!Volem incorporar a un/a Recepcionista per a important Oficina d’Atenció al Client situada a Badalona, amb el propòsit d’exercir el rol d’agent facilitador, gestionar les consultes dels clients i redirigir-los al departament corresponent en funció a les seves necessitats.Quines seran les teves funcions principals?- Atendre i resoldre els dubtes i inquietuds dels/les usuaris/ies.- Garantir l’accessibilitat en l’atenció al client, fent l’acompanyament des de l’entrada a l’oficina fins al punt de gestió.- Gestionar les necessitats dels clients per millorar els temps d’espera a l’oficina.- Donar informació sobre el funcionament i els requeriments documentals necessaris per tramitar les gestions dels clients a l'oficina d'atenció.- Dur a terme el filtratge de cites prèvies i els diferents canals de gestió.
Què t'oferim?- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.- Contracte: eventual per cobertura de vacances.- Data inici: dijous 12 de desembre de 2024.- Data final: divendres 27 de desembre de 2024.- Jornada laboral i horaris: 36,5 h/setmanals: de dilluns a dimecres de 08.00 h a 14.30 h, dijous de 08.00 h a 14.30 h i de 15.30 h a 19.30 h, i divendres de 08.00 a 14.30 h.- Lloc del centre de treball: Badalona. Requisitos mínimos - Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, i treball en equip i apassionada per la cultura.- Formació: Cicle Formatiu Grau Superior.- Idiomes: català, castellà nadiu/bilingüe. Serà valorable coneixement d’altres idiomes, com l’anglès o el francès.- Informàtica: nivell avançat. Coneixement del paquet Office.- Es valorarà experiència prèvia en llocs similars que impliquin del tracte i atenció al client, i, l’acollida d’usuaris.- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura. Contrato: Temporal Educación mínima: Ciclo Formativo de Grado Superior Nivel profesional: Empleado
Detalles de la oferta
- MagmaCultura
- Temporal, media jornada
- 29/11/2024
- 27/02/2025
Requisitos del puesto experiencia previa en atención al cliente en tienda física gestión de pedidos buen control de correo electrónico en gmail... nos encontramos en busca de una persona para cubrir un puesto de administración y atención al cliente en nuestra exposición de materiales en madrid......
Habilidades: conocimiento de producto atención al cliente manejo de tpv venta cruzada manejo de caja organización de inventario cierre de ventas flexibilidad tener iniciativa empatía buena presencia orientación al cliente implicación y compromiso trabajo en equipo comunicación efectiva requisitos nivel......
Atención cliente - olotolot, españaindefinidoadministración y secretaría20... formación continua para mejorar tus habilidades tanto en atención al cliente como en tareas administrativas... empresa de transportes tiene una vacante por cubrir en el departamento de atención al cliente en su sede en olot......
Nos encontramos en busca de una persona para cubrir un puesto de administración y atención al cliente en nuestra exposición de materiales en madrid... entre las tareas a realizar destacamos: - atención al cliente en la venta de materiales de construcción en oficina- asesoramiento al cliente en la elección......
Trabajar con eficiencia, rapidez y precisión para garantizar una excelente atención al cliente... experiencia previa en puestos de atención al cliente, idealmente en recepción de hotel... ambiente multicultural... proporcionar soporte directo a los clientes cuando estén en la escuela, ayudando en todo......
Para oficina de ecommerce en sevilla... requisitos del puesto se valorará positivamente experiencia previa en tareas de atención al cliente... buscamos personal para atención al cliente/traductor con idiomas (inglés imprescindible)... el puesto conlleva tareas de atención al cliente (responder llamadas......
€ eur por año bruto jornada laboral: turno de 8 horas modalidad: presencial horario: 11:00-14:30/16:00-20:30 tipo de contrato: contrato indefinido prestaciones: formación bonificada requisitos del puesto nivel de estudios: educación secundaria, estatus académico: egresado experiencia en el área:......
Atención al cliente en varios canales, (teléfono, en persona) coordinar y gestionar la experiencia del cliente... buscamos un profesional orientado al cliente para unirse a nuestro equipo de trabajo en sevilla como personal de recepción y atención al cliente... pasión por el turismo y servicio al cliente......
Responsabilidades:supervisar el funcionamiento diario de la sección de cajas, asegurando un flujo de trabajo eficiente y la adecuada atención al cliente... experiencia: mínimo 3 años de experiencia en roles de atención al cliente y 1 año en un puesto de supervisión en el sector retail......
Funciones:- atención a clientes y resolución de incidencias... administrativo/a atención al cliente idioma polaco - 1232142 ciudad: zaragoza funciones:desde temporing estamos seleccionando un/a administrativo/a de atención a cliente con idioma polaco, para empresa del sector industrial ubicada en polígono......