TRANSPORTISTA / AJUDANT/A D'OBRADOR/A
Descripción de la oferta de empleo
El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca Descripció de l'oferta Empresa dedicada a l'alimentació i venda al detall precisa incorporar un/a transportista i /o ajudant/a d'obrador per incorporar a l'equip de treball a La Cellera de Ter.
Condicions laborals.
Contracte.
Indefinit Horari.
40h setmanals / Horari intensiu de matins de dilluns a dissabte.
Aproximadament de 8.
a Salari.
€ bruts mensuals Tasques i responsabilitats.
Preparar albarà i comandes Carregar i descarregar furgoneta Realitzar el transport diari entre les dues botigues Endreça i ordre dels productes a la cambra Feines de suport a l'obrador Requisits PODRIA SER.
Oferta vinculada al programa 30 PLUS, dirigida a persones aturades inscrites com a demandant d'ocupació a l'oficina de treball, majors de 45 anys i/o aturats majors de 30 anys de llarga durada, i residents a la comarca de la Selva.
Formació i experiència.
No es requereix experiència, però es valoren experiències anteriors en posicions similars Altres requisits.
Idiomes.
Català i Castellà Carnets professionals.
Carnet B (IMPRESCINDIBLE) Competències valorables.
Planificació i Organització Iniciativa Responsabilitat
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 15/11/2024
- 13/02/2025
Contratación directa con la empresa... el horario es de 7... la ruta es en valencia... el trabajo consiste en repartir la mercancía según la ruta asignada... no nacional ni internacional... contratación directa con la empresa... imprescindible, disponer de carnet adr (mercancías peligrosas) y carnet......
• very strong analytical skills... diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... • languages : spanish, english ( fluent ) • microsoft office: excel ( high) and valuable power bi or dashboards......
Otros datos del puesto horari 30h setmanals en horari de tardes de dilluns a divendres i 1 matí... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... casals per vacances escolars i colònies d’estiu... dinamisme i autonomia......
De dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies... som una empresa enfocada en la realització d’activitats de lleure......
Requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)... capacitat d’atenció socioeducativa individual i grupal... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... participar en el disseny de la programació, realització i avaluació de les activitats socioeducatives dels......
Tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter, instagram, linkedin i altres xarxes socials: recerca d’informació, documentació, redacció i publicació en les diferents plataformes... realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges......
Elaboración de box desayunos para particulares... elaboración de catering con platos de temporada con asesoramiento del chef... en nuestro equipo, valoramos profundamente la cohesión y el trabajo en conjunto, lo que nos permite ofrecer un servicio excepcional y experiencias memorables......
En nuestro equipo, valoramos profundamente la cohesión y el trabajo en conjunto, lo que nos permite ofrecer un servicio excepcional y experiencias memorables... ayuda en montajes... requisitos del puesto experiencia mínima de 1 año en puestos similares... todo diseñado para satisfacer las necesidades......
Formació a càrrec de la empresa... disponibilitat per treballar caps de setmana i festius... requisitos del puestodisponibilitat per treballar caps de setmana i festius... coneixements ofimatica nivell usuari... disponibilitat d´incorporació inmediata... carnet de conduir b1 i cotxe......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......