TÈCNIC/A DE LICITACIONS I SUBVENCIONS
Descripción de la oferta de empleo
- Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
- Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
- Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
- Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte. Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats/des.
- A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d’DUNE, qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte).
- Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.). Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
- Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d’Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
- Cobrir l’assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE.
- Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
- Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....).
- Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
- Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat.
- Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica. Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin. Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES. Experiència 2 anys. - Experiència mínima de 2 anys com a tècnic/a de gestió d'operacions (licitacions i subvencions) Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)
Detalles de la oferta
- COOPERATIVA DOBLE VIA SCCL
- Sin especificar
- 30/12/2024
- 30/03/2025
Formación a cargo de la empresa... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para el intercambiador de avenida america... grupo serveco vigilancia y servicios somos una empresa especializada en ofrecer servicios de vigilancia, control de accesos, coordinación de eventos......
Para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... seleccionamos profesionales h/m, para los servicios de instalación, programación, puesta en marcha y mantenimiento de instalaciones de sistemas de......
Dinamisme i autonomia... amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori......
Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... dinamisme, flexibilitat i empatia... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......
Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......
Horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... es troben en cerca d´una persona......
Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... cerquem assessora comercial per la captació de clients... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... sou fix + comissions requisitos......