1 OFICIAL/A ADMINISTRATIU/VA
Descripción de la oferta de empleo
Descripció del servei.
L’àrea de Persones (Recursos Humans) és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l’organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.
El departament assumeix, a més de la interlocució social, la creació, implantació, seguiment i millora de totes aquelles polítiques coorporatives que apliquen a les àrees de Cultura Organitzativa i Talent, Vinculació i Relació laboral, Pressupost de personal, i Suport a la gestió de persones, com poden ser.
La gestió dels processos de selecció i incorporació de talent; gestió de les competències professionals; descripció i filiació de llocs de treball; política retributiva i sistemes de compensació, cultura organitzativa i benEstar (polítiques d’igualtat i gestió de conflictes); contractació, cobertures, nòmines i gestió de les condicions laborals; prevenció de riscos; control pressupostari de les despeses de personal i, addicionalment, també incorpora la responsabilitat del control intern i de la visió amb perspectiva global i projectiva dels Recursos Humans, amb una clara vocació d’avançar-se a les necessitats del futur.
Funcions generals.
Gestió i suport administratiu en general a tota l’Àrea de Persones i més concretament a l’àmbit de Formació i Desenvolupament Professional.
Gestió de trucades i atenció presencial als professionals Gestió de correu electrònic Atenció i resolució de dubtes als professionals.
Càlculs i validació dels requisits per el canvi de nivell segons estableix el III Conveni SISCAT.
Anàlisis d’informes de vida laboral.
Revisió curricular segons barems establerts Gestió administrativa i suport a l’organització de Comissions Avaluadores.
Suport administratiu general als diferents processos d’avaluació de professionals.
Requisits.
Cicle de Grau Superior d’Administració i Finances o a valorar estudis equivalents relacionats amb les tasques a desenvolupar segons vàlua de la persona candidata.
Nivell de català C1.* Es valorarà.
Excel nivell avançat.
Experiència prèvia en departaments de formació, gestió de talent o desenvolupament professional.
Habilitats i competències.
Capacitat d’adaptació, flexibilitat i aprenentatge.
Capacitat analítica i d’observació.
Excel·lent tracte personal i vocació de servei.
Capacitat de comprensió i d’aplicació de protocols.
Iniciativa i proactivitat.
S’ofereix.
Incorporació immediata i amb vinculació estable * a l’equip de treball de l’àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.
auli.
at.
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents.
Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
Prova psicotècnica Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
* Únicament en els casos que manquin candidatures que reuneixin tots els requisits d’accés, es consideraran aquells perfils que complissin els requisits a excepció del català i podrien optar a la plaça amb un plà de carrera.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció.
Documentació.
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF.
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini.
Fins al 12 de desembre de Codi de plaça.
Requisits Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 28/11/2024
- 26/02/2025
Inicio 28/02 en barcelona competencias digitales 60h de lunes a viernes 9:30-13:30h del 4/3-22/3 auxiliar de almacen 60h de lunes a viernes de 9:30-13:30h del 26/02-19/03 en vilafranca del penedes otras formaciones en breve... formador freelance o contrato laboral para impartir formacion presencial en......
Horario: martes, jueves o viernes 1 o 2 horas a la semana... se precisa profesora de química para 1°de bachillerato de ciencias... otros datos del puestopreferible: autónoma residencia : cercanía al corredor de henares ( torrejón de ardoz... estudiantes últimos cursos de grado o licenciatura......
Salario 11,38€ brutos/ hora duración: 1 díarequisitos del puestoexperiencia como oficial de 1ª en construcción expericnia en alicatado... se precisa para una obra ubicada en moncada un oficial de 1ª en construcción con experiencia en alicatado... horario de 8 a 18h......
· jornada completa · horario: turno de mañana y tarde rotativo según cuadrante del centro + 1 fin de semana al mes... otros datos del puesto· contrato indefinido y estabilidad laboral... · realización de trabajos según las especificaciones y calendario del superior directo... requisitos del puesto· certificado......
Se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana... enviar curriculum y datos a *****@***** requisitos del puesto se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana......
Tipo de puesto: jornada completa salario: 1... estamos interesados en personas polivalentes, con iniciativa y con habilidades destacadas para trabajar en equipo... empresa especializada en el diseño, montaje y mantenimiento de instalaciones industriales, está en busca de oficiales de 1º (soldadores,......
· control de los materiales utilizados... civity group, gran grupo empresarial que une nuestras áreas de construcción, instalaciones y mantenimiento, que completan el proceso constructivo de edificios desde su inicio a la finalización del mismo, con una visión 360... · realización de mantenimientos integral......
Los trabajos a desarrollar son: instalaciones eléctricas y mantenimientos de viviendas, comunidades, industrias, centros de transformación... instalaciones y mantenimiento de antenas, porteros electrónicos, redes de datos... requisitos del puestocarnet de conducir experiencia mínima demostrable como......
Los trabajos a desarrollar son: instalaciones eléctricas y mantenimientos de viviendas, comunidades, industrias, centros de transformación... requisitos del puesto carnet de conducir experiencia mínima demostrable como oficial de 1° 3 años otros datos del puesto salario según convenio......
Requisitos del puesto titulación relacionada con el puesto... actitud proactiva y autosuficiente, organizado y dispuesto... 5 años mínimos de experiencia demostrablecarnet b... se precisa de oficial 1ª para trabajos de electricidad, fontaneria y climatización, desde reparaciones y mantenimiento hasta......