1 TÈCNIC/A SUPERIOR PER EXERCIR FUNCIONS DE DIRECTOR/A SISTEMES D’INFORMACIÓ
Descripción de la oferta de empleo
El Servei de Sistemes d’informació garanteix que els sistemes d'informació estiguin sempre disponibles, segurs i en condicions òptimes per donar suport a les activitats del CCSPT mitjançant el desplegament de la ciberseguretat, l'evolució tecnològica per no entrar en obsolescència i el manteniment de l'operativa diaria.
Funcions generals.
Dotar dels serveis i tecnologies TIC necessaris per a l'execució de les activitats dels CCSPT garantint-ne la seguretat i complint amb la normativa vigent.
Assegurar el funcionament continu i eficient de totes les aplicacions corporatives del CCSPT.
Supervisar, mantenir i evolucionar la infraestructura tecnològica de l'hospital, incloent xarxes, servidors, dispositius i aplicacions, assegurant-ne el correcte manteniment i la seva actualització constant.
Supervisar, mantenir i evolucionar els protocols de gestió de la informació per garantir la seguretat de la informació i el compliment normatiu.
Elaborar i dur a terme el control pressupostari de les aplicacions corporatives i infraestructura TIC per assegurar-ne el compliment i corregir-ne possibles desviacions Desplegar les inversions necessaries per garantir l'evolució de les infraestrucutres TIC i que els sistemes d'informació no entrin en obsolescència.
Gestionar l’equip de professionals de suport tècnic als professionals de l'hospital, incloent-hi el programari, maquinari i xarxes.
Gestionar els serveis de telefonia de veu i dades, tant fixa com mòbil Implementar i mantenir mesures de ciberseguretat necessàries per garantir el compliment de l'Esquema Nacional de seguretat (ENS) i les recomanacions de l'Agència Catalana de Ciberseguretat per garantir la protecció dels sistemes i les dades de l'hospital.
Promoció i divulgació de bones pràctiques en l'us dels sistemes d'informació.
Desenvolupar i motivar als membres de l'equip per assolir un rendiment òptim i facilitar-ne la integració en la Institució.
Requisits.
Títol de llicenciatura o grau en Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió.
Formació en gestió sanitària per directius.
Nivell de català C1.
Es valorarà.
Currículum vitae.
Capacitat competencial, relacional i de projecció.
Coresponsabilitat en la gestió corporativa.
Mínim de 15 anys d’experiència ocupant un càrrec de direcció de sistemes d’informació.
Participació com a membre de grups de sanitat, juntes directives, consells assessors o associacions relacionades amb els sistemes d’infromació.
Formació en softskills.
Presentació de comunicacions a congressos i jornades.
Coneixement del sector salut.
S’ofereix.
Incorporació immediata i amb vinculació estable * a l’equip de treball del servei de de Sistemes d’Informació del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.
auli.
at.
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents.
Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
Prova psicotècnica Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció.
Documentació.
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF.
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini.
Fins al 8 de novembre de .
Codi de plaça.
Requisits Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 31/10/2024
- 29/01/2025
Inicio 28/02 en barcelona competencias digitales 60h de lunes a viernes 9:30-13:30h del 4/3-22/3 auxiliar de almacen 60h de lunes a viernes de 9:30-13:30h del 26/02-19/03 en vilafranca del penedes otras formaciones en breve... contrato laboral o autonomo con pago por precio/hora requisitos del puesto......
· realización de trabajos según las especificaciones y calendario del superior directo... · jornada completa · horario: turno de mañana y tarde rotativo según cuadrante del centro + 1 fin de semana al mes... en la actualidad estamos ampliando equipo y se precisa incorporar un/a oficial 1º mantenimiento......
Horario: martes, jueves o viernes 1 o 2 horas a la semana... requisitos del puestoprofesora con experiencia impartiendo clases de química en 1°bachillerato... posibilidad de impartir física- deseable... preferible si puede impartir clases de física también... titulación acorde al puesto: grado o licenciatura......
Salario 11,38€ brutos/ hora duración: 1 díarequisitos del puestoexperiencia como oficial de 1ª en construcción expericnia en alicatado... horario de 8 a 18h... se precisa para una obra ubicada en moncada un oficial de 1ª en construcción con experiencia en alicatado......
Estamos buscando el siguiente miembro para nuestro equipo: arquitecto superior o arquitecto tecnico modelador revit, a jornada completa... cualificaciones estudios universitarios - título de arquitecto superior o arquitecto técnico organizado, detallista, auto-motivado, entusiasta, y dispuesto a hacer......
Se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana... enviar curriculum y datos a *****@***** requisitos del puesto se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana......
Concesionario oficial premium precisa la incorporación de un mecánico oficial de 1ª para realizar las funciones de jefe de taller... requisitos del puestomecánico oficial de 1ª... se valora experiencia en otras marcas en lo relaccionado con procesos de servicio, distribución de trabajos, consultas técnicas......
Tipo de puesto: jornada completa salario: 1... empresa especializada en el diseño, montaje y mantenimiento de instalaciones industriales, está en busca de oficiales de 1º (soldadores, tuberos y montadores) para desempeñar labores de mantenimiento, fabricación y montaje de instalaciones de climatización......
Ciclo formativo de grado superior de automoción (especialidad vehículos industrial/ remolque)... sustitución de componentes: gestión integral en la parte de remolque y mantenimiento integral de la tractora (excepto desmontar motor)... experiencia en cambiar pinzas, pulmones, ballestas, diagnosis de remolque......
Ciclo formativo de grado superior de mecánica o similares... que se implique en el trabajo y con la empresa... experiencia mínima de 10 años como mecánico en un taller multimarca o concesionario oficial... )- orientación al cliente y capacidad para el trabajo en equipo... capacitado para hacer cualquier......