ACTIVITATS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA NOU
Descripción de la oferta de empleo
Horari.
Matins de dilluns a divendres de h a h.
Durada.
840 hores + 80 hores de pràctiques Data d'inici.
Data de finalització.
Adreçat a.
Preferiblement persones desocupades amb el primer cicle superat de Educació Secundària (ESO) Objectius.
Formar als alumnes per a poder exercir professionalment la seva activitat en l'àrea d'administració, recursos humans, comptabilitat o financera, de qualsevol empresa, tant publica com privada.
També podrà desenvolupar la seva activitat en assessories laborals, gestories i/o empreses consultores o de serveis, així com entitats del sector financer i d'assegurances.
Programa.
CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT DE NIVELL 2 - Gestió operativa de tresoreria (90h) - Gestió auxiliar de personal (90h) - Registres comptables (120h) - Gestió d'arxius (60h) - Formació complementària (40h) - Ofimàtica (190h) - Enregistrament de dades (90h) - Operacions administratives comercials (160h)
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Academia rosu, en barcelona necesita profesor/a para preparar oposiciones de administrativa del estado... ubicación: c/cristóbal de moura, 246, barcelona: besòs mar, bus: h14, b20, v31, v33, tram t5 y t6 www... com tel: 697981557......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Funcion es administrativas varias: archivo, facturacion, gestion de compras, relacion con proveedores, gestion y control de personal, control de sgasto, contros de vehiculos, gestion de archivos de prevncion de riegso laborales... etcrequisitos del puesto- indispensable 1 año de experiencia laboral en......
Conocimientos de tareas administrativas valorable conocimiento de ingles... empresa naútica dedicada a la fabricación de embarcaciones e hidropedales busca contable con experiencia demostrable en el puesto para su sede localizada en campillos - málagarequisitos del puesto contable con experiencia demostrable......
Encargada de la recepción del centro de negocios en horario de tarde... capacidad de trabajar en grupo... recepción de visitas atención telefonica gestion del correo ordinario gestionar las salas de reuniones, organizar y planificar... se precisa persona resolutiva con capacidad de planificación y organización......
Control y archivo de facturas, seguimiento de pagos, y gestión de cuentas por cobrar y por pagar... mantenimiento de un sistema de archivo físico y digital eficiente, asegurando la accesibilidad y seguridad de la información... gestión de suministros de oficina, realizando pedidos cuando sea necesario......
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en desavantatge social......
Coordinación de visitas... gestión de la base de datos de clientes y ofertas... conocimientos mínimos de ofimática... buen ambiente de trabajo... organización de las acciones necesarias para la comercialización de inmuebles... gestión informática de la oficina... formación a cargo de la empresa......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant......