Ver oferta completa
ADMINISTRACIO
Descripción de la oferta de empleo
El lloc de treball serà a Vic, amb opció de fer teletreball 2 dies.
Funcions
Participar en el desenvolupament de les línies de treball de la XCN.
Desenvolupar tasques administratives i comptables.
Desenvolupar tasques de gestió i organització interna: gestió de membres, tramitació administrativa de subvencions i ajuts, etc.
Desenvolupar tasques de gestió de dades (CRM) i gestió de projectes (ERP).
Col·laborar en lorganització de jornades, tallers o altres esdeveniments organitzats per la XCN. Oferta de treball a la comarca Osona Persona identificada amb la finalitat de la XCN.
Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars.
Nivell dusuari informàtic avançat (textos, BBDD, full de càlcul, etc.).
Coneixements bàsics de comptabilitat i de programes de gestió de dades i seguiment de projectes (tipus CRM, ERP, etc.). És indispensable que la persona contractada compleixi els següents requisits:
Ser menor de 30 anys.
Estar registrades al Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
Estar inscrites com a demandants d´ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d´Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a lobtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
Acreditar la possessió d´un títol de grau mitjà, superior, o certificat del sistema de formació professional, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball formatiu per a lobtenció de la pràctica professional.
Tots els requisits i les condicions s´han de poder acreditar el dia hàbil laborable immediatament anterior a l´inici del contracte (per tant, com a màxim el 23 de gener de 2025).
Es valorarà coneixements i/o experiència en la planificació i la gestió dentitats no lucratives.
Es valorarà la implicació en voluntariat en projectes ambientals (indicar clarament en el CV).
Capacitat de relació i empatia personal en el context de relació amb lequip de treball i els membres de la XCN.
Persona organitzada, amb capacitat per treballar de manera autònoma, i alhora capacitat de treball en xarxa.
Experiència en lús dERP i en tasques de comptabilitat.
.
Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars
Funcions
Participar en el desenvolupament de les línies de treball de la XCN.
Desenvolupar tasques administratives i comptables.
Desenvolupar tasques de gestió i organització interna: gestió de membres, tramitació administrativa de subvencions i ajuts, etc.
Desenvolupar tasques de gestió de dades (CRM) i gestió de projectes (ERP).
Col·laborar en lorganització de jornades, tallers o altres esdeveniments organitzats per la XCN. Oferta de treball a la comarca Osona Persona identificada amb la finalitat de la XCN.
Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars.
Nivell dusuari informàtic avançat (textos, BBDD, full de càlcul, etc.).
Coneixements bàsics de comptabilitat i de programes de gestió de dades i seguiment de projectes (tipus CRM, ERP, etc.). És indispensable que la persona contractada compleixi els següents requisits:
Ser menor de 30 anys.
Estar registrades al Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
Estar inscrites com a demandants d´ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d´Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a lobtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
Acreditar la possessió d´un títol de grau mitjà, superior, o certificat del sistema de formació professional, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball formatiu per a lobtenció de la pràctica professional.
Tots els requisits i les condicions s´han de poder acreditar el dia hàbil laborable immediatament anterior a l´inici del contracte (per tant, com a màxim el 23 de gener de 2025).
Es valorarà coneixements i/o experiència en la planificació i la gestió dentitats no lucratives.
Es valorarà la implicació en voluntariat en projectes ambientals (indicar clarament en el CV).
Capacitat de relació i empatia personal en el context de relació amb lequip de treball i els membres de la XCN.
Persona organitzada, amb capacitat per treballar de manera autònoma, i alhora capacitat de treball en xarxa.
Experiència en lús dERP i en tasques de comptabilitat.
.
Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- XARXA PER A LA CONSERVACIÓ DE LA NATURA
Localidad
- En toda España
Dirección
- Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
- 08/01/2025
Fecha de expiración
- 08/04/2025
BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS
Mestratge)anglès (parlat c1 - d... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexiblerequisitos del puesto• educational background......