Ver oferta completa

ADMINISTRACIO

Descripción de la oferta de empleo

El lloc de treball serà a Vic, amb opció de fer teletreball 2 dies.

Funcions
• Participar en el desenvolupament de les línies de treball de la XCN.
• Desenvolupar tasques administratives i comptables.
• Desenvolupar tasques de gestió i organització interna: gestió de membres, tramitació administrativa de subvencions i ajuts, etc.
• Desenvolupar tasques de gestió de dades (CRM) i gestió de projectes (ERP).
• Col·laborar en l’organització de jornades, tallers o altres esdeveniments organitzats per la XCN. Oferta de treball a la comarca Osona • Persona identificada amb la finalitat de la XCN.
• Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars.
• Nivell d’usuari informàtic avançat (textos, BBDD, full de càlcul, etc.).
• Coneixements bàsics de comptabilitat i de programes de gestió de dades i seguiment de projectes (tipus CRM, ERP, etc.). És indispensable que la persona contractada compleixi els següents requisits:
• Ser menor de 30 anys.
• Estar registrades al Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
Estar inscrites com a demandants d´ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d´Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
• Acreditar la possessió d´un títol de grau mitjà, superior, o certificat del sistema de formació professional, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball formatiu per a l’obtenció de la pràctica professional.
Tots els requisits i les condicions s´han de poder acreditar el dia hàbil laborable immediatament anterior a l´inici del contracte (per tant, com a màxim el 23 de gener de 2025).

• Es valorarà coneixements i/o experiència en la planificació i la gestió d’entitats no lucratives.
• Es valorarà la implicació en voluntariat en projectes ambientals (indicar clarament en el CV).
• Capacitat de relació i empatia personal en el context de relació amb l’equip de treball i els membres de la XCN.
• Persona organitzada, amb capacitat per treballar de manera autònoma, i alhora capacitat de treball en xarxa.
• Experiència en l’ús d’ERP i en tasques de comptabilitat.
.

• Titulació de CFGM Gestió Administrativa, CFGS Administració i Finances o similars
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • XARXA PER A LA CONSERVACIÓ DE LA NATURA
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 08/01/2025
Fecha de expiración
  • 08/04/2025
BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Mestratge)anglès (parlat c1 - d... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexiblerequisitos del puesto• educational background......