ADMINISTRACIÓ COMPTABLE (REF. )
Descripción de la oferta de empleo
En tràmit Població.
Reus Places.
1 Resum.
Administració comptable (ampliable si es té un perfil en ecommerce) Funcions.
Gestió Administrativa i Comptable.
Emisió, revisió, entrada, comptabilització de factures tan de clientela com proveïdors, control de pagaments, preparació de models trimestrals comptables per enviar a la gestoria, atenció a la clientela, atenció als proveïdors, tasques d’oficina...
Horari.
Jornada laboral.
Jornada parcial Notes jornada.
de dilluns a divendres Tipus de contracte.
Indefinit a Temps parcial Durada del contracte.
Indefinit (Busquem un treballador/a per llarga durada) Sou orientatiu.
Incorporació.
Immediata Experiència.
5 anys Edat.
Entre 16 i 67 anys Formació reglada.
Cicle formatiu de grau mitjà.
FP 1r grau Altra formació.
administració Idiomes.
Català (Superior), Anglès (Mitjà), Castellà (Superior) Informàtica.
Excel Observacions.
Es valorará coneixements de Prestachop i ecommerce Tipus ocupació.
Administratiu/iva comptable
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 20/11/2024
- 18/02/2025
Asistencia a reuniones técnicas con clientes para la defensa de los trabajos realizados... participar en las acciones comerciales de área; identificar oportunidades, elaborar y defender ofertas, preparación de memorias y solicitudes... buen ambiente de trabajo y flexibilidad horaria......
Atender y dar respuesta a consultas de clientes y del equipo comercial respecto al estado de ofertas, pedidos, plazos de entrega, materiales, dudas técnicas, etc... interés en desarrollarse profesionalmente dentro del área comercial/ventas manteniendo contacto con clientes internacionales y dando soporte......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una persona para trabajar en nuestro......