Ver oferta completa
ADMINISTRADOR/A DE SISTEMES
Descripción de la oferta de empleo
Des de Marlex Great People estem col·laborant amb una important empresa amb forta presència a nivell nacional, del sector de fabricació de Portes Industrials, amb oficines centrals prop de La Bisbal d'Empordà, que vol incorporar a un/a ADMINISTRADOR/A DE SISTEMES al departament IT.
Quina serà la teva missió a l’empresa? Reportant directament al Director IT, es tracta d’un rol tècnic, i la persona seleccionada s’encarregarà de donar suport al manteniment i gestió de sistemes de l'empresa, així com instal·lació i utilització de softwares especialitzats.
- Administració de servidors i gestió de l’Active Directory.
- Virtualització en entorns de VMWare.
- Gestionar backups amb Veeam Backup.
- Administració de xarxes (routers, switches, VPNs, LAN, etc.) - Instal·lació i configuració d’equips (endpoints, impressores, mòbils, sistemes de comunicació, etc.) - Administració de sistemes de seguretat i sistemes antispam i protecció de correu electrònic (fortinet).
- Domini de la gestió de centraletes virtuals.
- Suport a usuari final i resolució d’incidències N2.
- Manteniment i actualització de softwares.
L’empresa ofereix...
- Contracte indefinit directament per empresa.
- Horari de dilluns a dijous de 8h-14h i de 15h-h, i divendres 8h-14h.
Tot Juliol i Agost, treballen de 8h-16h.
- Entorn de treball col·laborador.
- Possibilitats de creixement professional.
- Opció de transport privat d’empresa des de Girona/Palamós fins a les oficines.
- Modalitat presencial amb flexibilitat.
- Salari a valorar segons experiència aportada.
Ets el/la candidat/a ideal si disposes de… - Grau Superior en Administració de Sistemes i Xarxes, Enginyeria Informàtica o formació similar IT.
- Mínim 5 anys d’experiència en un rol similar.
- Coneixements tècnics.
experiència amb sistemes operatius, coneixements en entorn Office 365, coneixement en tecnologies de virtualització (VMWare) i experiència en la configuració i gestió de xarxes (switching).
- Nivell alt de català i castellà, nivell bàsic anglès.
- Carnet de conduir.
Quina serà la teva missió a l’empresa? Reportant directament al Director IT, es tracta d’un rol tècnic, i la persona seleccionada s’encarregarà de donar suport al manteniment i gestió de sistemes de l'empresa, així com instal·lació i utilització de softwares especialitzats.
- Administració de servidors i gestió de l’Active Directory.
- Virtualització en entorns de VMWare.
- Gestionar backups amb Veeam Backup.
- Administració de xarxes (routers, switches, VPNs, LAN, etc.) - Instal·lació i configuració d’equips (endpoints, impressores, mòbils, sistemes de comunicació, etc.) - Administració de sistemes de seguretat i sistemes antispam i protecció de correu electrònic (fortinet).
- Domini de la gestió de centraletes virtuals.
- Suport a usuari final i resolució d’incidències N2.
- Manteniment i actualització de softwares.
L’empresa ofereix...
- Contracte indefinit directament per empresa.
- Horari de dilluns a dijous de 8h-14h i de 15h-h, i divendres 8h-14h.
Tot Juliol i Agost, treballen de 8h-16h.
- Entorn de treball col·laborador.
- Possibilitats de creixement professional.
- Opció de transport privat d’empresa des de Girona/Palamós fins a les oficines.
- Modalitat presencial amb flexibilitat.
- Salari a valorar segons experiència aportada.
Ets el/la candidat/a ideal si disposes de… - Grau Superior en Administració de Sistemes i Xarxes, Enginyeria Informàtica o formació similar IT.
- Mínim 5 anys d’experiència en un rol similar.
- Coneixements tècnics.
experiència amb sistemes operatius, coneixements en entorn Office 365, coneixement en tecnologies de virtualització (VMWare) i experiència en la configuració i gestió de xarxes (switching).
- Nivell alt de català i castellà, nivell bàsic anglès.
- Carnet de conduir.
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Localidad
- En toda España
Dirección
- Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
- 12/11/2024
Fecha de expiración
- 10/02/2025