Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/A DISTRIBUCIÓ
Maçanet de la Selva
- Girona
Descripción de la oferta de empleo
Com serà el teu dia a dia
▪ Duràs a terme la facturació de proveïdors de capil·lar : Revisió i validació de factures. Gestió i seguiment de discrepàncies de facturació, abonaments, correccions en sistema.
▪ Seràs el responsable del manteniment de la BBDD dels recursos capil·lar (altes / baixes, circuit gestió tarifes, …)
▪ Duràs a terme el control i seguiment de la gestió documental del departament de distribució (Caus, permisos i acreditacions d'accés a zones restringides, …)
▪ Seràs el responsable administratiu dels projectes : Gestió d'incidències de repartiment (lligat a nou desenvolupo App repartidors i mòdul SAP avisos / mesuris). Projectes lligats a la millora de BBDD.
▪ Donaràs suport dels coordinadors en la gestió operativa. Seguiment diari d'operatives especials. Suport al seguiment d'operativa.
▪ Duràs a terme el control i seguiment de la gestió documental dels processos de distribució. Experiència 3 anys. ▪ Mínim Formació Professional en Administració i Finances, valorable formació en Operacions, Logística, Transport.
▪ Experiència mínima de 3 anys en empresa de distribució, realitzant funcions similars a les descrites amb anterioritat.
▪ Coneixements d'informàtica / tecnologia: Nivell Avançat.
▪ Valorable coneixement en SAP.. Competències / coneixements: Indispensable permís de conduir i vehicle. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
▪ Duràs a terme la facturació de proveïdors de capil·lar : Revisió i validació de factures. Gestió i seguiment de discrepàncies de facturació, abonaments, correccions en sistema.
▪ Seràs el responsable del manteniment de la BBDD dels recursos capil·lar (altes / baixes, circuit gestió tarifes, …)
▪ Duràs a terme el control i seguiment de la gestió documental del departament de distribució (Caus, permisos i acreditacions d'accés a zones restringides, …)
▪ Seràs el responsable administratiu dels projectes : Gestió d'incidències de repartiment (lligat a nou desenvolupo App repartidors i mòdul SAP avisos / mesuris). Projectes lligats a la millora de BBDD.
▪ Donaràs suport dels coordinadors en la gestió operativa. Seguiment diari d'operatives especials. Suport al seguiment d'operativa.
▪ Duràs a terme el control i seguiment de la gestió documental dels processos de distribució. Experiència 3 anys. ▪ Mínim Formació Professional en Administració i Finances, valorable formació en Operacions, Logística, Transport.
▪ Experiència mínima de 3 anys en empresa de distribució, realitzant funcions similars a les descrites amb anterioritat.
▪ Coneixements d'informàtica / tecnologia: Nivell Avançat.
▪ Valorable coneixement en SAP.. Competències / coneixements: Indispensable permís de conduir i vehicle. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- FRIT RAVICH SL
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 23/12/2024
Fecha de expiración
- 23/03/2025