Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/A PROACTIU/A
Figueres
- Girona
Descripción de la oferta de empleo
Responsabilitats:
- Atenció personalitzada a clients i propietaris, gestionant les seves consultes i necessitats amb empatia i eficàcia.
- Suport administratiu en la gestió de comunitats de propietaris, incloent la preparació de documentació, informes i altres tasques relacionades.
- Comunicació amb proveïdors i altres agents externs per garantir el bon funcionament de les finques.
- Col·laboració estreta amb l'equip per millorar processos administratius i operatius.
- Gestió i actualització de dades al nostre sistema de gestió de finques (Gesfincas).
Requisits:
- Necessitem una persona proactiva i capacitat/a per anticipar-se a les necessitats dels clients i de l’empresa.
- Que sigui empàtica per comprendre i gestionar de manera assertiva les necessitats dels nostres clients i propietaris.
- Carismàtica per crear relacions sòlides amb clients i companys.
- Que es comuniqui de manera assertiva, tant oral com escrita, per tractar amb claredat i eficiència qualsevol situació.
- Experiència prèvia en gestió administrativa o en el sector immobiliari és valorable.
- Coneixements d'eines informàtiques i programes de gestió com Gesfincas són un plus.
Oferim:
- Un ambient de treball dinàmic, amb un equip compromès i professional.
- Oportunitat de créixer dins l’empresa.
- Contracte estable i salari segons conveni.
Experiència 1 anys. L'experiència és un plus, sobretot si s'ha treballat amb CRM o en una administració de finques
- Atenció personalitzada a clients i propietaris, gestionant les seves consultes i necessitats amb empatia i eficàcia.
- Suport administratiu en la gestió de comunitats de propietaris, incloent la preparació de documentació, informes i altres tasques relacionades.
- Comunicació amb proveïdors i altres agents externs per garantir el bon funcionament de les finques.
- Col·laboració estreta amb l'equip per millorar processos administratius i operatius.
- Gestió i actualització de dades al nostre sistema de gestió de finques (Gesfincas).
Requisits:
- Necessitem una persona proactiva i capacitat/a per anticipar-se a les necessitats dels clients i de l’empresa.
- Que sigui empàtica per comprendre i gestionar de manera assertiva les necessitats dels nostres clients i propietaris.
- Carismàtica per crear relacions sòlides amb clients i companys.
- Que es comuniqui de manera assertiva, tant oral com escrita, per tractar amb claredat i eficiència qualsevol situació.
- Experiència prèvia en gestió administrativa o en el sector immobiliari és valorable.
- Coneixements d'eines informàtiques i programes de gestió com Gesfincas són un plus.
Oferim:
- Un ambient de treball dinàmic, amb un equip compromès i professional.
- Oportunitat de créixer dins l’empresa.
- Contracte estable i salari segons conveni.
Experiència 1 anys. L'experiència és un plus, sobretot si s'ha treballat amb CRM o en una administració de finques
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- APROP GESTIONS I SERVEIS S.L.
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 11/10/2024
Fecha de expiración
- 09/01/2025