Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/ADMINISTRATIVA
El Vendrell
- Tarragona
Descripción de la oferta de empleo
Gestó de documentació i arxiu.
Atenció i suport als clients de manera presencial, telefònica i per correu electrònic.
Introducció i actualització de dades en els sistemes informàtics.
Coordinació de reunions i agenda.
Suport en la gestió de comandes i facturació.
Altres tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
Requisits:
Experiència prèvia en un lloc similar.
Coneixements d'ofimàtica (paquet Office, correu electrònic, eines de gestió).
Capacitat d'organització i treball en equip.
Habilitats comunicatives i orientació al client.
Capacitat de resolució de problemes i proactivitat. Experiència 4 mesos. Es requereix experiència prèvia en un lloc similar d'almenys 1-2 anys, desenvolupant tasques administratives, gestió documental, atenció al client i ús d'eines ofimàtiques. Es valorarà especialment l'experiència en entorns digitals.. Competències / coneixements: Capacitat d'adaptació i aprenentatge ràpid.
Atenció al detall i rigor en la gestió documental.
Habilitats de comunicació efectiva, tant verbal com escrita.
Treball en equip i col·laboració.
Gestió del temps i priorització de tasques.
Resolució de problemes i presa de decisions.
Autonomia i iniciativa en la gestió de responsabilitats. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Atenció i suport als clients de manera presencial, telefònica i per correu electrònic.
Introducció i actualització de dades en els sistemes informàtics.
Coordinació de reunions i agenda.
Suport en la gestió de comandes i facturació.
Altres tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
Requisits:
Experiència prèvia en un lloc similar.
Coneixements d'ofimàtica (paquet Office, correu electrònic, eines de gestió).
Capacitat d'organització i treball en equip.
Habilitats comunicatives i orientació al client.
Capacitat de resolució de problemes i proactivitat. Experiència 4 mesos. Es requereix experiència prèvia en un lloc similar d'almenys 1-2 anys, desenvolupant tasques administratives, gestió documental, atenció al client i ús d'eines ofimàtiques. Es valorarà especialment l'experiència en entorns digitals.. Competències / coneixements: Capacitat d'adaptació i aprenentatge ràpid.
Atenció al detall i rigor en la gestió documental.
Habilitats de comunicació efectiva, tant verbal com escrita.
Treball en equip i col·laboració.
Gestió del temps i priorització de tasques.
Resolució de problemes i presa de decisions.
Autonomia i iniciativa en la gestió de responsabilitats. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Col·legi Sagrat Cor El Vendrell
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 21/03/2025
Fecha de expiración
- 19/06/2025