Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/ADMINISTRATIVA LICITACIONS
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
FUNCIONS
-Revisió diària de la llista de concursos i licitacions publicades
-Anàlisi dels plecs administratius i consulta al departament jurídic en cas que sigui necessari
-Preparació de la documentació i dels requeriments necessaris per les licitacions públiques i privades
-Revisió de les condicions administratives indicades al concurs
-Gestió de les eines de seguiment de licitacions
-Gestió de l'arxiu de documentació
-Tramitació de sol·licituds, reformulacions, al·legacions, requeriments i justificacions
-Gestió de peticions de documentació administrativa dels diversos Departaments
-Suport administratiu a d'altres Departaments
-Vigilància dels terminis marcats pels plecs i comunicacions relatives a les licitacions públiques i privades
OFERIM
-Contracte laboral indefinit (39h/setmana).
-Horari: de dilluns a dijous de 7:30 a 15:30 hores i divendres de 8:00 a 15:00 hores.
-Salari: 1.379,95€ bruts mensuals per 14 pagues. Experiència 1 anys. Coneixements tècnics
· Coneixement de l'entorn google (Classroom, meet, drive..) i formació d'eines digitals
· Nivell usuari del paquet office
Experiència desitjada
· Experiència mínima d'1 any en l'àmbit de la gestió de convocatòries de subvencions/ licitacions
Coneixements desitjats
· Coneixement del tercer sector social, entitats i col.lectius. Competències / coneixements: Organització, Responsabilitat, Capacitat d'Anàlisi, Capacitat de resolució, Comunicació, Expressió escrita, Cooperació, Consciència organitzacional, Orientació al client intern, Orientació al client extern, Capacitat de feina, Flexibilitat, Adaptabilitat, Polivalència. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
-Revisió diària de la llista de concursos i licitacions publicades
-Anàlisi dels plecs administratius i consulta al departament jurídic en cas que sigui necessari
-Preparació de la documentació i dels requeriments necessaris per les licitacions públiques i privades
-Revisió de les condicions administratives indicades al concurs
-Gestió de les eines de seguiment de licitacions
-Gestió de l'arxiu de documentació
-Tramitació de sol·licituds, reformulacions, al·legacions, requeriments i justificacions
-Gestió de peticions de documentació administrativa dels diversos Departaments
-Suport administratiu a d'altres Departaments
-Vigilància dels terminis marcats pels plecs i comunicacions relatives a les licitacions públiques i privades
OFERIM
-Contracte laboral indefinit (39h/setmana).
-Horari: de dilluns a dijous de 7:30 a 15:30 hores i divendres de 8:00 a 15:00 hores.
-Salari: 1.379,95€ bruts mensuals per 14 pagues. Experiència 1 anys. Coneixements tècnics
· Coneixement de l'entorn google (Classroom, meet, drive..) i formació d'eines digitals
· Nivell usuari del paquet office
Experiència desitjada
· Experiència mínima d'1 any en l'àmbit de la gestió de convocatòries de subvencions/ licitacions
Coneixements desitjats
· Coneixement del tercer sector social, entitats i col.lectius. Competències / coneixements: Organització, Responsabilitat, Capacitat d'Anàlisi, Capacitat de resolució, Comunicació, Expressió escrita, Cooperació, Consciència organitzacional, Orientació al client intern, Orientació al client extern, Capacitat de feina, Flexibilitat, Adaptabilitat, Polivalència. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- FEMAREC, SCCL
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Salario
- 1300€ - 1300€
Fecha de publicación
- 21/10/2024
Fecha de expiración
- 19/01/2025