ADMINISTRATIU/IVA BACKOFFICE
Descripción de la oferta de empleo
Les tasques són:
-Gestió administració de vendes, incloent-hi la gestió de comandes, facturació i envios.
-Preparació i/o elaboració de documentació pels enviaments (factures, packing lists, COO segons paisos, etc.)
-Seguiment de pagos
- Control de facturació
- Gestió d´impostos i de pressupostos
Que oferim:
-Possibilitat d´estabilitat laboral
-Bon ambient laboral
- Horari partit amb intensiu els divendres Oferta de treball a la comarca Osona - Capacitat de treballar en grup, però també independentment.
-Capacitat de treballar sota pressió i complir els terminis.
-Experiència prèvia en administració de vendes internacionals i/o suport administratiu.
- Habilitat d´analítica de dades
- Proactivitat per la millora de processos del departament i/o entre departaments.
- Capacitació per desenvolupar habilitats professionals.
- Residència propera o vehicle propi Empresarials, màrqueting o CFGS d´Administració
Detalles de la oferta
- Marlex Work Solutions
- 18/12/2024
- 18/03/2025
Gestión documental de la maquinaria adquirida para dichos proyectos... capacidad de aprendizaje en diferentes áreas técnicas... 000 € brutos anuales, con apertura a negociación según valía del candidato... ambiente de trabajo dinámico y colaborativo... sus principales responsabilidades serán: planificar......
Abrimos canal nacional de venta telefonica y autonomos con cartera de clientes, o equipo de trabajo seleccionamos call centers para colaborar con nosotros,(telefonia,energia)... contacta con nosotros para ampliar la informacion... unete a nosotros begoña mateu 604168827......