Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA

Lleida - Lleida

Descripción de la oferta de empleo

Funcions pròpies de gestió i tramitació d'expedients de permisos de residencia i sol·licituds de nacionalitat espanyola, juntament amb altres tasques d'administració i gestió pròpies d'un despatx d'advocats, a realitzar juntament amb un/a auxiliar administratiu/va: atenció al client, facturació, gestió i seguiment d'expedients, escaneig de documentació, gestió d'agenda, etc. Experiència 12 mesos. és necessari una experiència mínima de 12 mesos en gestió administrativa. Es valorarà a més experiència en el sector legal, concretament amb la gestió d'expedients de permisos de residència i nacionalitat espanyola.. Competències / coneixements: ¿eres una persona resolutiva y con iniciativa? ¿crees en el trabajo en equipo? necesitamos una persona con formación en gestión administrativa para encargarse de la gestión y administración de nuestro despacho de abogados en lleida y la tramitación de expedientes de permisos de residencia y solicitud de nacionaliad española. El/la candidato/a ideal tendrá excelentes habilidades comunicativas y de empatía, organización metódica y priorización de las tareas diarias. somos un equipo joven y dinámico con muchas ganas e ilusión por ayudar a los demás y crecer profesionalmente. català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior), francès (parlat mitjà, escrit mitjà), àrab (parlat mitjà, escrit mitjà)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • HELP EXTRANJERÍA & FAMILIA
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 1400€ - 1400€
Fecha de publicación
  • 07/11/2024
Fecha de expiración
  • 05/02/2025