Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA
Roquetes
- Tarragona
Descripción de la oferta de empleo
Gestió de la documentació administrativa de l'entitat.
Gestió de compres de materials de l'entitat i control de proveïdors.
Anàlisis de les diferents sistemàtiques d’arxiu segons tipologia d’informació; econòmica, administrativa, etc. Gestió del mailing.
Gestió de la facturació.
Organització i gestió d’arxius. I
nscripció, atenció telefònica i presencial d’usuaris.
Gestió de les xarxes socials Experiència 1 mesos. No es requereix experiència prèvia. Competències / coneixements: Formació bàsica; cicle formatiu de grau mig o superior en l'àmbit d'administració
Competències/habilitats necessàries per al desenvolupament en el lloc de treball:
o Orientació als resultats; optimitzar els recursos i el temps en la realització de les tasques per a l’assoliment dels resultats
o Qualitat de la feina ben feta; cercar l’excel·lència i la millora contínua, desenvolupant les funcions encomanades de forma rigorosa
o Iniciativa; actitud proactiva i resolutiva, involucrant-se satisfactòriament en la seva feina
o Capacitat d’aportar valor afegit a la feina; incrementar la qualitat i productivitat de les tasques desenvolupades
o Capacitat de gestionar diferents càrregues de feina
o Orientació a compliment de terminis i resultats, cercant la millora contínua
o Pensament analític; processar la informació de manera objectiva per assolir conclusions valides
o Compromís amb el servei i l’organització; identificar-se amb la missió de l’entitat i els seus projectes català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), anglès (parlat a2 - bàsic, escrit b1 - llindar)
Gestió de compres de materials de l'entitat i control de proveïdors.
Anàlisis de les diferents sistemàtiques d’arxiu segons tipologia d’informació; econòmica, administrativa, etc. Gestió del mailing.
Gestió de la facturació.
Organització i gestió d’arxius. I
nscripció, atenció telefònica i presencial d’usuaris.
Gestió de les xarxes socials Experiència 1 mesos. No es requereix experiència prèvia. Competències / coneixements: Formació bàsica; cicle formatiu de grau mig o superior en l'àmbit d'administració
Competències/habilitats necessàries per al desenvolupament en el lloc de treball:
o Orientació als resultats; optimitzar els recursos i el temps en la realització de les tasques per a l’assoliment dels resultats
o Qualitat de la feina ben feta; cercar l’excel·lència i la millora contínua, desenvolupant les funcions encomanades de forma rigorosa
o Iniciativa; actitud proactiva i resolutiva, involucrant-se satisfactòriament en la seva feina
o Capacitat d’aportar valor afegit a la feina; incrementar la qualitat i productivitat de les tasques desenvolupades
o Capacitat de gestionar diferents càrregues de feina
o Orientació a compliment de terminis i resultats, cercant la millora contínua
o Pensament analític; processar la informació de manera objectiva per assolir conclusions valides
o Compromís amb el servei i l’organització; identificar-se amb la missió de l’entitat i els seus projectes català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), anglès (parlat a2 - bàsic, escrit b1 - llindar)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Obre't Ebre
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Salario
- 1394€ - 1394€
Fecha de publicación
- 09/12/2024
Fecha de expiración
- 09/03/2025