Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA
Prats de Lluçanès
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Suport administratiu en la gestió del pressupost
Comptabilitzar tots els moviments comptables d’ingressos i despeses del consorci amb al supervisió de la Secretaria-interventora.
Controlar les operacions i els saldos dels diferents comptes bancaris de l’entitat.
Realitzar les taques administratives derivades del funcionament dels òrgans de l'administració.
Donar suport administratiu al personal tècnic en l’exercici de les seves funcions.
Fer el seguiment dels contractes de personal i controlar les altes i baixes de les persones treballadores, d’acord amb les indicacions del personal responsable.
Preparar i fer l’ingrés de les nòmines del personal.
Fer el pagament de les factures.
Realitzar les declaracions trimestrals de l’IRPF, els resums anuals i la Declaració d’operacions amb tercers.
Preparar i lliurar la documentació administrativa generada per la pròpia activitat: fer fotocopies, passar fax, imprimir documentació, etc.
Informar i atendre al públic telefònicament (centraleta de 4 línies) i personalment i adreçar les persones al servei més adient en el cas de precisar-se una major concreció.
Fer les justificacions econòmiques de les subvencions sol·licitades pel personal tècnic.
Suport administratiu a l’Escola de Música i Arts del Lluçanès. Competències / coneixements: Cicle formatiu de grau superior de la família d'administració i gestió:
- Administració i Finances
- Assistència a la Direcció
CP de grau 3 de la família professional d'administració i gestió:
-Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria
- Assistència documental i de gestió en despatxos i oficines
- Finançament d'empreses
- Gestió integrada de recursos humans Permisos de conduir: b. espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Comptabilitzar tots els moviments comptables d’ingressos i despeses del consorci amb al supervisió de la Secretaria-interventora.
Controlar les operacions i els saldos dels diferents comptes bancaris de l’entitat.
Realitzar les taques administratives derivades del funcionament dels òrgans de l'administració.
Donar suport administratiu al personal tècnic en l’exercici de les seves funcions.
Fer el seguiment dels contractes de personal i controlar les altes i baixes de les persones treballadores, d’acord amb les indicacions del personal responsable.
Preparar i fer l’ingrés de les nòmines del personal.
Fer el pagament de les factures.
Realitzar les declaracions trimestrals de l’IRPF, els resums anuals i la Declaració d’operacions amb tercers.
Preparar i lliurar la documentació administrativa generada per la pròpia activitat: fer fotocopies, passar fax, imprimir documentació, etc.
Informar i atendre al públic telefònicament (centraleta de 4 línies) i personalment i adreçar les persones al servei més adient en el cas de precisar-se una major concreció.
Fer les justificacions econòmiques de les subvencions sol·licitades pel personal tècnic.
Suport administratiu a l’Escola de Música i Arts del Lluçanès. Competències / coneixements: Cicle formatiu de grau superior de la família d'administració i gestió:
- Administració i Finances
- Assistència a la Direcció
CP de grau 3 de la família professional d'administració i gestió:
-Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria
- Assistència documental i de gestió en despatxos i oficines
- Finançament d'empreses
- Gestió integrada de recursos humans Permisos de conduir: b. espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Oficina de Treball del SOC
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 23/12/2024
Fecha de expiración
- 23/03/2025