Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA
Montesquiu
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Situat/da adjunt a l'oficina d'atenció ciutadana amb funcions d’atenció ciutadana i suport administratiu a les oficines municipals, realitzant les següents tasques:
- digitalitzar processos i procediments administratius i tècnics de l’ajuntament
- suport administratiu en el tràmit de subvencions, memòries i altres documents administratius
- realització de cartells i document gràfics de campanyes i informacions municipals per poder penjar al taulell d’anunci i a la web municipal
- atenció a la ciutadania a través de diferents mitjans de comunicació (telefònic, presencial o per correu electrònic)
- gestió d'entrades i sortides, elaboració de documents, com ara administratius, comptables, pressupostaris, de contractacions, de subvencions
- donar suport a l’organització d’agendes, reunions i esdeveniments Competències / coneixements: Nivell avançat d'ofimàtica: Excel, Word, PowerPoint, correu electrònic, bases de dades relacionals, i en general coneixements d'informàtica de gestió.
Coneixements de programes de disseny gràfic per a la realització de campanyes i documents.
Competències transversals:
Orientació a l'assoliment
Iniciativa
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Flexibilitat i gestió del canvi
Planificació i organització
Aprenentatge i utilització de coneixements espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- digitalitzar processos i procediments administratius i tècnics de l’ajuntament
- suport administratiu en el tràmit de subvencions, memòries i altres documents administratius
- realització de cartells i document gràfics de campanyes i informacions municipals per poder penjar al taulell d’anunci i a la web municipal
- atenció a la ciutadania a través de diferents mitjans de comunicació (telefònic, presencial o per correu electrònic)
- gestió d'entrades i sortides, elaboració de documents, com ara administratius, comptables, pressupostaris, de contractacions, de subvencions
- donar suport a l’organització d’agendes, reunions i esdeveniments Competències / coneixements: Nivell avançat d'ofimàtica: Excel, Word, PowerPoint, correu electrònic, bases de dades relacionals, i en general coneixements d'informàtica de gestió.
Coneixements de programes de disseny gràfic per a la realització de campanyes i documents.
Competències transversals:
Orientació a l'assoliment
Iniciativa
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Flexibilitat i gestió del canvi
Planificació i organització
Aprenentatge i utilització de coneixements espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Oficina de Treball del SOC
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Salario
- 1680€ - 1680€
Fecha de publicación
- 23/12/2024
Fecha de expiración
- 23/03/2025