Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA CAS SUBSTITUCIÓ
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Des d'ABD cerquem un/a Administratiu/va per al CAS Baluard, Centre d'Atenció i Seguiment de drogodependéncies.Oferim un contracte temporal per substitució de baixa mèdica.Principals funcions del lloc de treball:- Gestió, registre i seguiment de les formacions anuals de professionals i gestió de
borsa d'hores.
- Gestió i coordinació laboral: Control i gestió d'absències i baixes tramitació
documental, revisió i seguiment de baixes mèdiques, autorització i organització
de vacances, incidències, sancions, peticions i sol·licituds, enregistrament de
dades...
- Cerca i selecció de personal mitjançant diferents aplicatius.
- Revisió i compliment de PRL.
- Suport al Departament de Recursos Humans amb la gestió de documentació
(contractacions, nòmines, informes, certificats, acomiadaments...).
- Suport al Departament Financer amb la comptabilitat, despeses i els
pressupostos, arquejos, recerca i implementació de noves formes de gestió de
pagaments, control de caixa, supervisió i seguiment d'incidències.
- Anàlisi de dades, creació de procediments i millora de processos.
- Manteniment de l'espai i control d'estoc.
- Suport logístic.
- Introducció i seguiment d'incidències (aplicatiu Rosmiman, SAU, SEDIN).
- Gestió del programa de registres laborals.
- Implantació de noves metodologies i dinàmiques de treball (canals de
comunicació, bases de dades…).
- Elaboració d'informes laborals. Requisitos mínimos - Titulació Formació Professional en Administració i Finances.- Experiècia de dos anys en diferents departaments.- Bon maneig d'Office (excel i word).
- Polivalència i multitasca.
- Gestió del temps i organització.
- Habilitats de comunicació: assertivitat.
- Habilitats analítiques i de resolució de conflictes.
- Metodologia i objectivitat.
- Proactivitat i iniciativa.
- Capacitat de decisió i autosuficiència. Contrato: Sustitución o interinidad Educación mínima: Ciclo Formativo de Grado Superior Nivel profesional: Empleado
borsa d'hores.
- Gestió i coordinació laboral: Control i gestió d'absències i baixes tramitació
documental, revisió i seguiment de baixes mèdiques, autorització i organització
de vacances, incidències, sancions, peticions i sol·licituds, enregistrament de
dades...
- Cerca i selecció de personal mitjançant diferents aplicatius.
- Revisió i compliment de PRL.
- Suport al Departament de Recursos Humans amb la gestió de documentació
(contractacions, nòmines, informes, certificats, acomiadaments...).
- Suport al Departament Financer amb la comptabilitat, despeses i els
pressupostos, arquejos, recerca i implementació de noves formes de gestió de
pagaments, control de caixa, supervisió i seguiment d'incidències.
- Anàlisi de dades, creació de procediments i millora de processos.
- Manteniment de l'espai i control d'estoc.
- Suport logístic.
- Introducció i seguiment d'incidències (aplicatiu Rosmiman, SAU, SEDIN).
- Gestió del programa de registres laborals.
- Implantació de noves metodologies i dinàmiques de treball (canals de
comunicació, bases de dades…).
- Elaboració d'informes laborals. Requisitos mínimos - Titulació Formació Professional en Administració i Finances.- Experiècia de dos anys en diferents departaments.- Bon maneig d'Office (excel i word).
- Polivalència i multitasca.
- Gestió del temps i organització.
- Habilitats de comunicació: assertivitat.
- Habilitats analítiques i de resolució de conflictes.
- Metodologia i objectivitat.
- Proactivitat i iniciativa.
- Capacitat de decisió i autosuficiència. Contrato: Sustitución o interinidad Educación mínima: Ciclo Formativo de Grado Superior Nivel profesional: Empleado
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Asociación Bienestar y Desarrollo
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 16/10/2024
Fecha de expiración
- 14/01/2025
TRAMITADOR SINIESTROS AUTO
LANAK CONSULTORES ETT
Perfil:- conocimientos y experiencia en el tratamiento de diálogos entre compañías, manejo del reglamento de mensajes y manual de criterios/normas subsidiarias, tanto en convenios daños materiales sdm y convenios de lesiones cas y sdp- conocimientos de ms office... ( guardias de 11:30 a 18:00 h )contrato......