Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA COMPRES
Figueres
- Girona
Descripción de la oferta de empleo
La persona que s'incorpori treballarà en coordinació amb altres departaments per maximitzar recursos.
Administra i ordena la informació:
Ordena i classifica informàticament expedients i documentació.
Busca informació a la xarxa i la sol·licita a tercers.
Classifica, escaneja, distribueix i arxiva el correu electrònic i la correspondència rebuda.
S'encarrega de la redacció i emissió de documents, correu electrònic i correu ordinari.
Atén el telèfon, donant resposta a qüestions informatives.
Actualitza l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.).
Rep, transmet i controla les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics.
Elabora fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca.
Gestiona la informació en bases de dades informatitzades. Prepara albarans, ofertes i presupostos
Administra i gestiona l'aprovisionament d'existències:
Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament.
Administra i gestiona l'aprovisionament d'existències: Registra les entrades i sortides d'existències, mitjançant el suport informàtic o documental.
Utilització programes informàtics diversos ( SAP)
Atenció telefònica en català, castellà i francès. Experiència 2 anys. Es busca a una persona amb experiència en temes d'administració en general, preferiblement en departament de compres o logística. Necessitem que la persona estigui acostumada a treballar amb un suport i informàtic avançat i que pugui adaptar-se a nous programes de gestió.. Competències / coneixements: Valorable molt bona atenció al client, comunicació i organització de les tasques Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), francès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Administra i ordena la informació:
Ordena i classifica informàticament expedients i documentació.
Busca informació a la xarxa i la sol·licita a tercers.
Classifica, escaneja, distribueix i arxiva el correu electrònic i la correspondència rebuda.
S'encarrega de la redacció i emissió de documents, correu electrònic i correu ordinari.
Atén el telèfon, donant resposta a qüestions informatives.
Actualitza l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.).
Rep, transmet i controla les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics.
Elabora fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca.
Gestiona la informació en bases de dades informatitzades. Prepara albarans, ofertes i presupostos
Administra i gestiona l'aprovisionament d'existències:
Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament.
Administra i gestiona l'aprovisionament d'existències: Registra les entrades i sortides d'existències, mitjançant el suport informàtic o documental.
Utilització programes informàtics diversos ( SAP)
Atenció telefònica en català, castellà i francès. Experiència 2 anys. Es busca a una persona amb experiència en temes d'administració en general, preferiblement en departament de compres o logística. Necessitem que la persona estigui acostumada a treballar amb un suport i informàtic avançat i que pugui adaptar-se a nous programes de gestió.. Competències / coneixements: Valorable molt bona atenció al client, comunicació i organització de les tasques Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), francès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Consell Comarcal del Pla de l'Estany
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Salario
- 1300€ - 1300€
Fecha de publicación
- 09/01/2025
Fecha de expiración
- 09/04/2025