ADMINISTRATIU/VA COMPRES I APROVISIONAMENT
Descripción de la oferta de empleo
Controlar i gestionar ordres de fabricació, quantitats i devolucions.
Coordinar i gestionar els enviaments i la recepció de semielaborats amb subcontractistes, assegurant el compliment i registre adequat en el sistema.
Integrar el sistema MES per optimitzar la planificació i seguiment de la producció, millorant la precisió i eficiència dels processos logístics.
Compres i Aprovisionament:
Gestionar el MRP (Material Requirements Planning) i SAP per planificar i executar compres, assegurant el subministrament continu de materials i subministraments.
Realitzar compres de materials auxiliars i d’oficina, optimitzant costos i assegurant-ne la disponibilitat.
Implementar i gestionar contractes marc amb proveïdors, optimitzant condicions i garantint compliment i continuïtat en el subministrament.
Coordinar operacions d’importació, incloent la gestió de duanes i compliment de regulacions per assegurar el lliurament oportú de materials.
Administrar i revisar albarans i factures de proveïdors en SAP, verificant-ne l'exactitud i els termes contractuals.
Fer el seguiment dels KPI de puntualitat i altres indicadors clau com el cost d'inventari, lead time i eficiència de lliurament, identificant àrees de millora en la cadena de subministrament.
Control d’Inventari i Millora de Costos:
Supervisar els nivells d’inventari de semielaborats i materials auxiliars, minimitzant interrupcions en la producció i assegurant nivells de stock adequats.
Avaluar i optimitzar el pressupost de compres i aprovisionament, mantenint una gestió eficient dels recursos.
Col·laborar amb finances per millorar la visibilitat del cost d’inventari i assegurar que les decisions de compra s’alineïn amb els objectius financers de l’empresa. Experiència 3 anys. - Experiència mínima de 3 anys en un rol similar de planificació de proveïdors, aprovisionament i control d’inventaris.
- Experiència en gestió de contractes marc, importacions i en normatives ISO 13485, ISO 9001 i pràctiques de sostenibilitat.. Competències / coneixements: - Capacitat d'anàlisi per avaluar KPI de puntualitat, lead time i cost d’inventari, implementant millores en eficiència de la cadena de subministrament.
- Habilitats de negociació i comunicació efectiva per coordinar i gestionar relacions productives amb proveïdors i equips interns.
- Alta capacitat d’organització i gestió del temps en un entorn dinàmic.
- Pensament crític i analític per optimitzar processos i reduir costos.
- Proactivitat i adaptabilitat en un entorn de canvi i millora constants.
- Orientació a la sostenibilitat i eficiència. anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- LLAMBRICH PRECISION S.L.
- Sin especificar
- 08/11/2024
- 06/02/2025
Se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Funciones propias de vigilancia y seguridad, control de acceso, aperturas y cierres, rondas de control, y vigilancia de los bienes y establecimientos, controles de identidad, etc estabilidad y continuidad laboral jornada completa lunes a domingo en turnos rotativos salario a convenio incorporación inmediata......
Dinamisme i autonomia... intervenció socioeducativa en grup i individualment... casals per vacances escolars i colònies d’estiu... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives......
Dinamisme, flexibilitat i empatia... preparació, manteniment i gestió dels materials i espais del projecte... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat d’atenció socioeducativa individual i grupal... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat......
Requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies... estem creant nous equips i per a tal efecte cerquem persones amb diferents perfils per confeccionar......
Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......
Horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... es troben en cerca d´una persona per realitzar les tasques de:- instal·lació de sortidors en nous clients i desmuntatges- manteniments dels sortidors......
Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... sou fix + comissions requisitos del puesto requisits: -experiència en vendes -actitud......
Castella parlat i entes... tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... zona de treball: montornes, montmelo, vilanova del valles i rodalies... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia......