Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Funcions a realitzar:
- Entrada i seguiment dels registres comptables del cicle econòmic dels nostres clients
- Concil·liació comptabilitat
- Preparació i presentació dels impostos periòdics, trimestrals/mensuals, més recurrents
- Preparació i presentació Comptes Anuals i Llibres al Registre Mercantil
- Gestió administrativa clients (documentació, dubtes, etc....
Experiència 3 anys. - Com a mínim 2 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin gestionar de manera eficient els registres comptables dels nostres clients i la conciliació comptable.
- Com a mínim 2 anys d'experiència dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en la gestió i la confecció dels impostos periòdics (trimestrals/mensuals) més recurrents.
- Com a mínim 2 anys d'experiència dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en l'ús de software de comptabilitat i fiscalitat. Es valorará coneixements d'Aplifisa i Sage.
- Usuari experimentat en ofimàtica i en eines digitals com: nùvol, tràmits en línea, programes CRM, certificats digitals, etc.... Competències / coneixements: • Una persona proactiva capaç d'identificar oportunitats de millora en els processos comptables i de resoldre situacions i consultes relacionades amb la seva àrea de manera eficient.
• Una persona organitzada en el treball diari i amb un fort enfocament en l'atenció al client amb habilitats comunicatives per millorar la relació i la gestió diària.
• Una persona amb interès per treballar en equip, en un entorn col·laboratiu i dinàmic, amb oportunitat d'aprendre constantment i de participar en un projecte comú. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), anglès (parlat elemental, escrit elemental)
- Entrada i seguiment dels registres comptables del cicle econòmic dels nostres clients
- Concil·liació comptabilitat
- Preparació i presentació dels impostos periòdics, trimestrals/mensuals, més recurrents
- Preparació i presentació Comptes Anuals i Llibres al Registre Mercantil
- Gestió administrativa clients (documentació, dubtes, etc....
Experiència 3 anys. - Com a mínim 2 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin gestionar de manera eficient els registres comptables dels nostres clients i la conciliació comptable.
- Com a mínim 2 anys d'experiència dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en la gestió i la confecció dels impostos periòdics (trimestrals/mensuals) més recurrents.
- Com a mínim 2 anys d'experiència dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en l'ús de software de comptabilitat i fiscalitat. Es valorará coneixements d'Aplifisa i Sage.
- Usuari experimentat en ofimàtica i en eines digitals com: nùvol, tràmits en línea, programes CRM, certificats digitals, etc.... Competències / coneixements: • Una persona proactiva capaç d'identificar oportunitats de millora en els processos comptables i de resoldre situacions i consultes relacionades amb la seva àrea de manera eficient.
• Una persona organitzada en el treball diari i amb un fort enfocament en l'atenció al client amb habilitats comunicatives per millorar la relació i la gestió diària.
• Una persona amb interès per treballar en equip, en un entorn col·laboratiu i dinàmic, amb oportunitat d'aprendre constantment i de participar en un projecte comú. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), anglès (parlat elemental, escrit elemental)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Anna Maria Madrid Assessoria SLP
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Salario
- 1500€ - 1500€
Fecha de publicación
- 18/11/2024
Fecha de expiración
- 16/02/2025