Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Descripción de la oferta de empleo
Experiencia y dedicación son nuestra forma de trabajar” BOXES EXPRES RRHH ETT es una empresa de trabajo temporal con oficina en Terrassa.
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las necesidades de personal de empresas de la Provincia de Barcelona.
Ofrecemos un servicio completo desde la búsqueda del candidato, elaboración de la documentación laboral y la gestión de la Prevención de Riesgos Laborales.
Cuidamos cada aspecto de nuestro trabajo, tanto en el trato con la empresa cliente, como con el trabajador, con el objetivo de dar un servicio rápido y eficaz.
Descripció de l'oferta Empresa dedicada a l`Assessorament d`Empreses i Formació de professionals, cerca un/a Administratiu/va Comercial.
LLOC DE TREBALL.
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE DE SUPORT PER PROJECTES DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL Lloc de llarga durada TITULACIÓ ACADÈMICA - Tècnic Superior o Auxiliar de la família professional Administració i Gestió, o Comerç i Màrqueting o Informàtica.
- Batxillerat - Certificat de professionalitat de nivell 3 de la família professional d’ Administració i Gestió o Comerç i Màrqueting o Informàtica EXPERIÈNCIA Més de 2 anys en tasques similars COMPETÈNCIES - Treball en equip - El.
aboració i Gestió de documents - Control econòmic de despeses - Planificació i gestió - Utilització de plataformes per a la introducció de dades - Atenció al client - Atenció al detall i organització - Anàlisi i síntesi IDIOMES Català i castellà nivell alt, parlat i escrit (es realitzarà prova escrita i oral).
TASQUES A DESENVOLUPAR Tasques administratives de suport amb la documentació de gestió pròpia de cada programa.
Introducció de dades en temps i forma a les aplicacions informàtiques de gestió i financera Col·laboració i suport als companys d`equip en l`assessorament a les Empreses en la implementació d`eines de transformació digital.
Control economic de despeses HORARI Jornada complerta de dilluns a divendres,horari de dilluns a dijous de 8-14h i h i divendres de 8-14h.
CONTRACTACIÓ Contractació inicialment a través d`ETT i possibilitat de futura incorporació directe per Empresa.
SALARI Sou brut anual de euros (uns euros burts mensuals i euros nets mensuals x 12 pagues) Requisits -
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las necesidades de personal de empresas de la Provincia de Barcelona.
Ofrecemos un servicio completo desde la búsqueda del candidato, elaboración de la documentación laboral y la gestión de la Prevención de Riesgos Laborales.
Cuidamos cada aspecto de nuestro trabajo, tanto en el trato con la empresa cliente, como con el trabajador, con el objetivo de dar un servicio rápido y eficaz.
Descripció de l'oferta Empresa dedicada a l`Assessorament d`Empreses i Formació de professionals, cerca un/a Administratiu/va Comercial.
LLOC DE TREBALL.
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE DE SUPORT PER PROJECTES DE TRANSFORMACIÓ DIGITAL Lloc de llarga durada TITULACIÓ ACADÈMICA - Tècnic Superior o Auxiliar de la família professional Administració i Gestió, o Comerç i Màrqueting o Informàtica.
- Batxillerat - Certificat de professionalitat de nivell 3 de la família professional d’ Administració i Gestió o Comerç i Màrqueting o Informàtica EXPERIÈNCIA Més de 2 anys en tasques similars COMPETÈNCIES - Treball en equip - El.
aboració i Gestió de documents - Control econòmic de despeses - Planificació i gestió - Utilització de plataformes per a la introducció de dades - Atenció al client - Atenció al detall i organització - Anàlisi i síntesi IDIOMES Català i castellà nivell alt, parlat i escrit (es realitzarà prova escrita i oral).
TASQUES A DESENVOLUPAR Tasques administratives de suport amb la documentació de gestió pròpia de cada programa.
Introducció de dades en temps i forma a les aplicacions informàtiques de gestió i financera Col·laboració i suport als companys d`equip en l`assessorament a les Empreses en la implementació d`eines de transformació digital.
Control economic de despeses HORARI Jornada complerta de dilluns a divendres,horari de dilluns a dijous de 8-14h i h i divendres de 8-14h.
CONTRACTACIÓ Contractació inicialment a través d`ETT i possibilitat de futura incorporació directe per Empresa.
SALARI Sou brut anual de euros (uns euros burts mensuals i euros nets mensuals x 12 pagues) Requisits -
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Localidad
- En toda España
Dirección
- Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 25/11/2024
Fecha de expiración
- 23/02/2025