Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Cornellà del Terri
- Girona
Descripción de la oferta de empleo
Tapassionen les tasques administratives i comptables? Tens experiència amb comptabilitat avançada i ets una persona detallista, organitzada i amb ganes de créixer en una empresa tecnològica en expansió? Aquesta és la teva oportunitat! Des dAdecco, estem buscant un/a Administratiu/va Comptable per incorporar-se a una empresa en ple creixement, especialitzada en oferir solucions digitals i tecnològiques a empreses.
Aquesta persona serà una peça clau en la gestió dels processos administratius i financers de lorganització, assegurant leficiència i la qualitat en totes les operacions.
Les teves funcions.
-Gestionar tasques comptables avançades.
preparació dinformes financers, conciliacions bancàries, control de cobraments i pagaments, supervisió de béns i immobilitzat, i ajustos comptables.
-Donar suport en els tancaments comptables mensuals i anuals, incloent revisions i anàlisi de comptes.
-Coordinar-se amb assessories externes per garantir una correcta gestió fiscal, legal i laboral, així com tramitar documentació associada.
-Elaborar informes financers per a la direcció i altres departaments.
-Realitzar tasques administratives diverses, com arxiu, preparació de documentació i suport en la coordinació dactivitats internes.
-Atendre clients i proveïdors de manera telefònica i presencial, resolent dubtes i oferint suport.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos Requisits.
- Experiència prèvia demostrable en comptabilitat avançada i gestió financera.
- Coneixements sòlids en eines de gestió comptable i programes ERP.
-Bon nivell dofimàtica (Excel, Word, Gmail).
-Proactivitat, autonomia i ganes daprendre ¿Qué ofrecemos? Oferim.
-Incorporació estable - Horari flexible amb opció dentrada entre les 7 i les 9 h per facilitar la conciliació laboral i personal.
- Treballar en unes instal·lacions modernes i amb un equip jove i col·laboratiu.
Aquesta persona serà una peça clau en la gestió dels processos administratius i financers de lorganització, assegurant leficiència i la qualitat en totes les operacions.
Les teves funcions.
-Gestionar tasques comptables avançades.
preparació dinformes financers, conciliacions bancàries, control de cobraments i pagaments, supervisió de béns i immobilitzat, i ajustos comptables.
-Donar suport en els tancaments comptables mensuals i anuals, incloent revisions i anàlisi de comptes.
-Coordinar-se amb assessories externes per garantir una correcta gestió fiscal, legal i laboral, així com tramitar documentació associada.
-Elaborar informes financers per a la direcció i altres departaments.
-Realitzar tasques administratives diverses, com arxiu, preparació de documentació i suport en la coordinació dactivitats internes.
-Atendre clients i proveïdors de manera telefònica i presencial, resolent dubtes i oferint suport.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos Requisits.
- Experiència prèvia demostrable en comptabilitat avançada i gestió financera.
- Coneixements sòlids en eines de gestió comptable i programes ERP.
-Bon nivell dofimàtica (Excel, Word, Gmail).
-Proactivitat, autonomia i ganes daprendre ¿Qué ofrecemos? Oferim.
-Incorporació estable - Horari flexible amb opció dentrada entre les 7 i les 9 h per facilitar la conciliació laboral i personal.
- Treballar en unes instal·lacions modernes i amb un equip jove i col·laboratiu.
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 06/12/2024
Fecha de expiración
- 06/03/2025