Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Lleida
- Lleida
Descripción de la oferta de empleo
**Responsabilitats:**
- Facturació de compres i vendes.
- Registre i conciliació de moviments comptables.
- Control i seguiment de comptes de clients i proveïdors.
- Preparació i presentació d'informes comptables.
- Atenció al client, tant telefònica com presencial.
- Arxiu i gestió de documentació comptable i administrativa.
- Gestió de comandes i control d'albarans.
- Preparació i seguiment de dades financeres a Excel.
- Suport en tasques administratives generals del departament.
**Requisits:**
- Formació Professional en l'àrea administrativa o comptable (Tècnic en Gestió Administrativa – Grau Mitjà – o Tècnic Superior en Administració i Finances – Grau Superior).
- Domini del paquet Office, especialment d'Excel.
- Coneixements bàsics en programes de gestió comptable (es valorarà experiència amb programes específics).
- Es valorarà experiència prèvia en posicions similars.
- Persona organitzada, detallista, amb capacitat per gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic.
**Oferim:**
- Posició estable en una empresa consolidada i en creixement.
- Un ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.
- Jornada completa de dilluns a divendres amb contracte indefinit.
Si estàs interessat/da en formar part del nostre equip, no dubtis a enviar-nos el teu currículum! Competències / coneixements: **Requisits:**
- Formació Professional en l'àrea administrativa o comptable (Tècnic en Gestió Administrativa – Grau Mitjà – o Tècnic Superior en Administració i Finances – Grau Superior).
- Domini del paquet Office, especialment d'Excel.
- Coneixements bàsics en programes de gestió comptable (es valorarà experiència amb programes específics).
- Es valorarà experiència prèvia en posicions similars.
- Persona organitzada, detallista, amb capacitat per gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Facturació de compres i vendes.
- Registre i conciliació de moviments comptables.
- Control i seguiment de comptes de clients i proveïdors.
- Preparació i presentació d'informes comptables.
- Atenció al client, tant telefònica com presencial.
- Arxiu i gestió de documentació comptable i administrativa.
- Gestió de comandes i control d'albarans.
- Preparació i seguiment de dades financeres a Excel.
- Suport en tasques administratives generals del departament.
**Requisits:**
- Formació Professional en l'àrea administrativa o comptable (Tècnic en Gestió Administrativa – Grau Mitjà – o Tècnic Superior en Administració i Finances – Grau Superior).
- Domini del paquet Office, especialment d'Excel.
- Coneixements bàsics en programes de gestió comptable (es valorarà experiència amb programes específics).
- Es valorarà experiència prèvia en posicions similars.
- Persona organitzada, detallista, amb capacitat per gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic.
**Oferim:**
- Posició estable en una empresa consolidada i en creixement.
- Un ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.
- Jornada completa de dilluns a divendres amb contracte indefinit.
Si estàs interessat/da en formar part del nostre equip, no dubtis a enviar-nos el teu currículum! Competències / coneixements: **Requisits:**
- Formació Professional en l'àrea administrativa o comptable (Tècnic en Gestió Administrativa – Grau Mitjà – o Tècnic Superior en Administració i Finances – Grau Superior).
- Domini del paquet Office, especialment d'Excel.
- Coneixements bàsics en programes de gestió comptable (es valorarà experiència amb programes específics).
- Es valorarà experiència prèvia en posicions similars.
- Persona organitzada, detallista, amb capacitat per gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- PINSOS URSA
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 08/01/2025
Fecha de expiración
- 08/04/2025