Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA - COORDINADOR/A D'INSTAL.LACIONS

Vilamalla - Girona

Descripción de la oferta de empleo

Gestió de comandes rebudes, realització de pressupostos, realització i seguiment de comandes a proveïdor. Control de feines realitzades. Control de manteniments anuals previstos. En col.laboració amb el responsable tècnic realitzarà la coordinació administrativa de les feines d'instal.lació i manteniment entre clients, proveidors (subcontractes) i els propis operaris de l'empresa. Experiència 2 anys. Busquem una persona polivalent, amb iniciativa, resolutiva i acostumada a treballar en equip. Amb experiència en tasques similars de coordinació i planificació.. Competències / coneixements: Nivell d'ofimàtica a nivell usuari. Haurà de treballar amb software propi (formació a l'empresa). Bon tracte amb clients i proveidors. Gestió de correu electrònic. Permisos de conduir: b. català (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar), espanyol (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • INSTALGAS INSTAL·LACIONS PETROLIFERES, SL
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 1500€ - 1500€
Fecha de publicación
  • 14/10/2024
Fecha de expiración
  • 12/01/2025
COORDINADORA DE SERVICIO DE DINAMIZACIÓN JUVENIL
SIETE ESTRELLAS

Contacto directo con personal técnico del ayuntamiento... sant josep de sa talaia (ibiza-islas baleares)requisitos del puestolicenciatura en psicología, pedagogía, psicopedagogía o diplomatura en magisterio o equivalente... 5h/semanales totalmente flexibles... imprescindible mínimo b2 de catalán......

Monitor/a de Matemáticas de 3º y 4º de la ESO
Asociacion para el desarrollo del plan comunitario de carabanchel alto.

Coordinadora de apoyo... perfil:monitores/as con titulación o estudiantes de último año de grado ciencias, con manejo en los contenidos de mates de 3º y 4 de la eso y experiencia de al menos un año en trabajo con grupos de nna... se realizarán 9 horas semanales... se realizarán actividades de repaso......