Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES
Sabadell
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Missió del lloc: Realitzar tots els processos necessaris per a completar i dur a terme l'adquisició de béns i materials que seran utilitzats per l'empresa.
En dependència del Responsable d'operacions i logística les teves funcions seran:
- Compra de subministraments industrials a proveïdors sense negociar.
- Aprovisionament de subministraments industrials.
- Gestió d'estoc.
- Preparació d'albarans.
- Atenció al client a través de l'email.
- Elaboració d'ofertes de recanvis.
- Gestió de la Base de dades.
Es requereix:
- Experiència prèvia treballant en empreses industrials.
- Experiència en tasques administratives.
- Persona meticulosa, precisa, ordenada i amb alt sentit del compromís i responsabilitat.
- Domini del Paquet Office.
- Maneig de ERP.
- Residir en l'àrea del Vallés Occidental.
S'ofereix:
- Treball estable amb contracte indefinit a jornada completa.
- Incorporació a una empresa líder en el seu sector.
- Oportunitat de desenvolupament professional.
- Formació.
- Excel·lent ambient laboral.
- Horari: de Dilluns a Dijous de 8.00h a 17.30h, Divendres de 8.00h a 14:00h. Experiència 3 anys. - Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar en empreses industrials.. Competències / coneixements: - Es valorarà experiència prèvia realitzant funcions similars.
- Es valorarà altres idiomes com l'anglès. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
En dependència del Responsable d'operacions i logística les teves funcions seran:
- Compra de subministraments industrials a proveïdors sense negociar.
- Aprovisionament de subministraments industrials.
- Gestió d'estoc.
- Preparació d'albarans.
- Atenció al client a través de l'email.
- Elaboració d'ofertes de recanvis.
- Gestió de la Base de dades.
Es requereix:
- Experiència prèvia treballant en empreses industrials.
- Experiència en tasques administratives.
- Persona meticulosa, precisa, ordenada i amb alt sentit del compromís i responsabilitat.
- Domini del Paquet Office.
- Maneig de ERP.
- Residir en l'àrea del Vallés Occidental.
S'ofereix:
- Treball estable amb contracte indefinit a jornada completa.
- Incorporació a una empresa líder en el seu sector.
- Oportunitat de desenvolupament professional.
- Formació.
- Excel·lent ambient laboral.
- Horari: de Dilluns a Dijous de 8.00h a 17.30h, Divendres de 8.00h a 14:00h. Experiència 3 anys. - Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar en empreses industrials.. Competències / coneixements: - Es valorarà experiència prèvia realitzant funcions similars.
- Es valorarà altres idiomes com l'anglès. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Etalentum
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 27/11/2024
Fecha de expiración
- 25/02/2025