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ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES (REF 28145V)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Funcions: Cerca de nous proveïdors i negociació; Entrada d'albarans i revisió de factures; Realització i seguiment de comandes; Control de facturació i gestions administratives del departament; Altres tasques relacionades amb el funcionament del departament. Experiència 36 mesos. Experiència en facturació, entrada de comandes i albarans.. Competències / coneixements: Gestió resolutiva de les tasques; Capacitat de negociació de condicions; Capacitat d'aprenentatge i millora contínua; Capacitat per organitzar i estructurar les tasques; Motivació per desenvolupar-se professionalment al departament; Clara orientació a resultats; Imprescindible Anglès oral i escrit, nivell alt; Valorable coneixements SAGE. anglès (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
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Detalles de la oferta

Empresa
  • OFICINA DE TREBALL DEL SOC
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/11/2024
Fecha de expiración
  • 23/02/2025
Investigador/a en materiales y/o metalurgia, ref.: 24086
Asociación de industria navarra

Operaciones en el laboratorio: procesos de recubrimiento superficial, técnicas de análisis y seguimiento de acciones de calidad... contrato indefinido con período de prueba de 6 meses... buena actitud y orientación a la identificación de oportunidades de promoción y de trabajos con empresas......

Asistente de Ventas - ADV con Francés, Ref.: 24060
Asociación de industria navarra

Gestionar y realizar seguimiento de los pedidos desde su recepción hasta su expedición y entrega a cliente: recepción y registro de preparación de pedidos, selección, organización y seguimiento de empresa de transporte, tramitación de documentación necesaria en casos de exportación, coordinación con......