Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA DE SUPORT A SECRETARIA

Sant Quirze de Besora - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Suport administratiu a Secretaria per a rdur a terme tasques administratives diverses i suport en la gestió de la informació i la documentació.

Funcions:
- Redacció de documents legals de l'ajuntament necessaris per la tramitació d'expedients
- Donar suport a tot el personal en clau d'innovació del gestor d'expedients per garantir que estigui tot correctament redactat i arxivat.
- Treballar per millorar la transparència, innovació i d'atenció al ciutadà de tot l'ajuntament.
- Col·laborar en la tramitació parcial o total dels processos administratius de l'àmbit d'acord amb les directrius i els procediments establerts pel seu cap, incloent aquelles de secretaria segons les necessitats del servei.
- Col·laborar en el disseny i manteniment dels procediments administratius de l'àmbit aportant propostes de millora si s’escau.
- Atendre el públic personal i telefònicament en tot allò que sigui de la seva competència derivant a altres àmbits o administracions en cas que sigui necessari.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació. Permisos de conduir: b. espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Oficina de Treball del SOC
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 1737€ - 1737€
Fecha de publicación
  • 23/12/2024
Fecha de expiración
  • 23/03/2025
Secretaria comercial autoescuela
Clase formacion sl

Secretaria comercial, persona resolutiva, organizada, puntual, capaz de integrarse y trabajar en equipo, con conocimientos administrativos y comerciales... capaz de atender al público, fidelizar y empatizar con el cliente... ¡si estás interesado-a, mándanos tu currículum! nos pondremos en contacto contigo......

Secretaría Residencia Canina San Agustin del Guadalix
Happycan Residencia Canina

Organizacion de oficina, manejo de ordenador entorno office, fichas de clientes... disponer de vehículo propio... jornada partida requisitos del puestopersona organizada y con manejo de office y experiencia demostrable en atención al cliente, preferiblemente en el mundo del perro, clínica veterinaria......

SECRETARIA/PARALEGAL PARA DESPACHO DE ABOGADOS
Mael Abogados

Se busca secretaria para despacho de abogados en fuengirola... fundamental dominio de inglés competencia nativo/bilingüe... se requiere conocimiento avanzado de contabilidad y ofimática para el desarrollo del puesto: gestión de base de datos, expedientes y documentación, atención al cliente, etc......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges requisitos del puestorequisits: estudiant de publicitatimprescindible bilingüe, català i castellàclara orientació a......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social......