ADMINISTRATIU/VA DEPARTAMENT DE FORMACIÓ
Descripción de la oferta de empleo
Col.laborar en la preparació de material: impressió, control de documentació Fundae , tant previ a la formació com posterior
Control de documentació Fundae
Verificació i seguiment de formacions portades a terme Experiència 2 anys. Experiència en tasques administratives dintre d'un departament de formació.. Competències / coneixements: Atenció al detall per revisar i gestionar documentació
Bona planificació i organització del treball
Orientació i compromís per assolir objectius del departament
Proactivitat, responsabilitat i autonomia dintre del lloc de feina
Orientació al cliente per assolir les seves necessitats català (parlat a2 - bàsic, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- ALBA INSTITUTO TECNICO DE FORMACION S.L.
- Sin especificar
- 1100€ - 1100€
- 07/11/2024
- 05/02/2025
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......
Formació a càrrec de la empresa... carnet de conduir b1 i cotxe... disponibilitat per treballar caps de setmana i festius... requisitos del puestodisponibilitat per treballar caps de setmana i festius... es precissa conserge per incorporació immediata per la zona de mataró......
Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oferim: - formació en l'entorn digital... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... cerquem assessora comercial per la captació de clients... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic......
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives......