Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA, DEPARTAMENT DE PROVEÏDORS

Descripción de la oferta de empleo

Descripción de la compañía Empresa del sector turístic i serveis, ubicada a Barcelona.
Descripción del puesto En dependència de la Cap del departament de Proveïdors, serà la persona responsable de donar suport administratiu i organitzatiu al departament de proveïdors, seguint les directrius de la seva Cap.
Principals funcions de la posició.
Verificació i comptabilització de factures de proveïdors.
Introducció d’ albarans de compres.
Gestió d’incidències amb proveïdors.
Control de saldos comptables i quadre amb cartera de pagaments.
Comprobació de les factures emesses pel proveïdor en funció dels criteris determinats.
Realitzar gestions i tràmits administratius.
Realitzar tasques d'enregistrament i actualització de les bases de dades.
Condiciones salariales -
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 10/09/2024
Fecha de expiración
  • 09/12/2024
Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... dedicació: mitja jornada (matins)... possibilitat d’adaptar-nos als horaris dels candidats, segons les classes... tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents......