Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA RECEPCIÓ
Tarrega
- Lleida
Descripción de la oferta de empleo
Aquest és un any de molts canvis i nous reptes per nosaltres.
La nostra actual situació d'expansió i creixement ens condueixen a incorporar NOU TALENT pel nostre projecte.
Si ets una persona comunicativa, extrovertida i organitzada anima't a formar part del nostre EQUIP.
QUINES SERAN LES TEVES RESPONSABILITATS? - Atenció centraleta - Recepció de la correspondència diària, preparació d'albarans i gestió de missatgeria - Realitzar comandes de material i gestió d'incidències relacionades amb aquest.
- Revisió diaria i gestió de les tasques implicades en el correu, coordinar reserves.
- Manteniment actualitzat d'agenda i llistat de telèfons.
- Suport al departament administratiu de vendes (facturació, reclamació de factures, etiquetar i arxivar CMR, etc..) - Arxiu i supervisió de l'ordre i neteja d'espais comuns.
QUÈ NECESSITES? Formació de Cicle mitjà i/o superior en Administració i Finances Experiència previa realitzant funcions similars Capacitat organitzativa, responsabilitat i atenció al detall en les tasques encomanades Capacitat de fer teu el nostre projecte d'empresa Valorable coneixement d'Anglès QUÈ ET PODEM OFERIR? Bon ambient de treball Formar part d'una empresa en creixement continu Desenvolupament personal i projecció Horari de treball de h a h i de h a h
La nostra actual situació d'expansió i creixement ens condueixen a incorporar NOU TALENT pel nostre projecte.
Si ets una persona comunicativa, extrovertida i organitzada anima't a formar part del nostre EQUIP.
QUINES SERAN LES TEVES RESPONSABILITATS? - Atenció centraleta - Recepció de la correspondència diària, preparació d'albarans i gestió de missatgeria - Realitzar comandes de material i gestió d'incidències relacionades amb aquest.
- Revisió diaria i gestió de les tasques implicades en el correu, coordinar reserves.
- Manteniment actualitzat d'agenda i llistat de telèfons.
- Suport al departament administratiu de vendes (facturació, reclamació de factures, etiquetar i arxivar CMR, etc..) - Arxiu i supervisió de l'ordre i neteja d'espais comuns.
QUÈ NECESSITES? Formació de Cicle mitjà i/o superior en Administració i Finances Experiència previa realitzant funcions similars Capacitat organitzativa, responsabilitat i atenció al detall en les tasques encomanades Capacitat de fer teu el nostre projecte d'empresa Valorable coneixement d'Anglès QUÈ ET PODEM OFERIR? Bon ambient de treball Formar part d'una empresa en creixement continu Desenvolupament personal i projecció Horari de treball de h a h i de h a h
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Ondara Logistica
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 30/11/2024
Fecha de expiración
- 28/02/2025