ADMINISTRATIU/VA SERVEI D'ACOLLIMENTS
Descripción de la oferta de empleo
Fer estadístiques
Lliurament i recollida de la documentació a l’administració i a altres serveis o professionals
Control d’entrades, sortides i arxiu de documentació
Liderar i realitzar les gestions per la documentació dels infants (padró, documents d'identitat, etc.)
Gestionar les autoritzacions pertinents per l'infant i la família d'acollida (viatge, tràmits de l'infant, etc.)
Gestionar els ajuts econòmics que requereixi l'infant amb l'administració i els proveïdors dels serveis
Mantenir i elaborar la documentació en compliemnt de la llei de Protecció de Dades i ImatgesDigitals i i normativa de
qualitat vigent.
Suport en la difusió de l'Acolliment Familiar i del Servei
Col·laboració en l’elaboració dels informes i memòries del servei
Participació en les reunions de coordinació de l’equip
S´ofereix:
-Contracte indefinit
-Ubicació Barcelona
-Jornada de 38,5 hores setmanals
-Salari de 22.319 e bruts anuals Experiència 2 anys. Experiència en administració d´almenys 2 anys preferible dins l'àmbit del Tercer
Sector català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- FUNDACIÓ IRES
- Sin especificar
- 1571€ - 1571€
- 24/12/2024
- 24/03/2025
Empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... (horari orientatiu, + 2 caps de setmana al mes nomes per averies) requisitos del puesto es requereix disponibilitat i flexibilitat horària... horari de 9 a 13h i de 15 a 18h......
€ bruts mensuals per 12 pagues... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels plans de millora (tutories, entrevistes amb les famílies......