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ADMINISTRATIVE SUPPORT & COMMUNICATIONS 1 JOB DETAILS | TE CONNECTIVITY

Descripción de la oferta de empleo

At TE, you will unleash your potential working with people from diverse backgrounds and industries to create a safer, sustainable and more connected world.
Job Overview   TE Connectivity's Administrative Support Teams are responsible for office administration and daily clerical duties including basic schedule planning, travel arrangements, documentation, and file maintenance.
Other responsibilities include scheduling conferences/meeting rooms and responding to general inquiries.
They create and maintain office documentation and files and review drafts and finished internal/external communication documents.
Tasks and Responsibilities   •    Responsible for scheduling and coordinating appointments; conferences, etc.
•    Time and travel management (including visa applications, travel related documents, managing expense reports).
•    National and international correspondence with internal stakeholders, customers, suppliers, local and international authorities •    Management and organization of global meetings and events, in-person / virtual •    Management of meeting minutes and follow up with key stakeholders •    Support internal employee communication including organization announcement, webcast/townhall meeting, newsletter etc.
•    Preparation of management presentations and statistics for internal and external use •    Support strategy and business review preparation  •    Preparation and updating of management reporting •    Perform entry level market analysis and research, collecting and analyzing information •    Representation of ad hoc support   What your background should look like.
•    Completed commercial training or bachelor’s degree in business administration/marketing /communications preferred.
•    Excellent verbal, written and interpersonal communication skills required •    Highly organized and detail oriented •    High degree of flexibility to adapt to changing priorities, demands and schedules •    Excellent and advanced knowledge of computer, internet and software applications (MS Office, SAP PR2, Concur) •    Proven ability to organize and multitask, including planning, scheduling and coordination •    Ability to effectively prioritize and execute tasks in a pressured environment •    Strong analytical skills to interpret data into insights   •    Fluency in English (written and verbal); knowledge of other languages is a plus.
Travel.
20% to join management meetings and internal events when required.
Competencies
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 16/11/2024
Fecha de expiración
  • 14/02/2025
1 Formador informática y 1 Formador mozo de almacén
Sinergia team & training sl

Contrato laboral o autonomo con pago por precio/hora requisitos del puesto titulacion académica según especialidad experiencia docente... inicio 28/02 en barcelona competencias digitales 60h de lunes a viernes 9:30-13:30h del 4/3-22/3 auxiliar de almacen 60h de lunes a viernes de 9:30-13:30h del 26/02-19/03......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

In this role, you will report to the director of the department and will be responsible for providing administrative support to the purchasing-imports area... handle claims to suppliers regarding delivery deadlines and administrative processes (customs declarations, documents, etc... com/import-bdv)......

Profesora Apoyo de Química para 1°Bachillerato
Academia

Horario: martes, jueves o viernes 1 o 2 horas a la semana... titulación acorde al puesto: grado o licenciatura... estudiantes últimos cursos de grado o licenciatura... se precisa profesora de química para 1°de bachillerato de ciencias... preferible si puede impartir clases de física también......

Oficial 1ª Construcción
CESIÓN ETT

Salario 11,38€ brutos/ hora duración: 1 díarequisitos del puestoexperiencia como oficial de 1ª en construcción expericnia en alicatado... se precisa para una obra ubicada en moncada un oficial de 1ª en construcción con experiencia en alicatado... horario de 8 a 18h......

CENTRO FIJO - Oficial 1ª Mantenimiento
INELT

· jornada completa · horario: turno de mañana y tarde rotativo según cuadrante del centro + 1 fin de semana al mes... requisitos del puesto· certificado de prl de 20h o 60 + 6h... com / linkedin: civitygroup desde el departamento de mantenimiento somos especialistas en proporcionar servicio de mantenimientos......

Oficial de 1º y 2º
Intex rehabilitacio sl

Se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana... enviar curriculum y datos a *****@***** requisitos del puesto se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana......

Se necesita Mecánico Oficial de 1ª
Eresma Motor (Avilcar)

B se ofrece buen horario continuo (excepto semana de guardia), buen ambiente laboral y compañerismo y formación de marca continuada... concesionario oficial premium precisa la incorporación de un mecánico oficial de 1ª para realizar las funciones de jefe de taller... requisitos del puestomecánico oficial......

OFICIAL 1º SOLDADORES / TUBEROS Y MONTADORES
Serincal Industrial S.L.

Tipo de puesto: jornada completa salario: 1... estamos interesados en personas polivalentes, con iniciativa y con habilidades destacadas para trabajar en equipo... empresa especializada en el diseño, montaje y mantenimiento de instalaciones industriales, está en busca de oficiales de 1º (soldadores,......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Requisitos del puestoatleast 1 year of practical experience... administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community......