Ver oferta completa
ADMINISTRATIVO/A
La Garriga
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Des del bufet privat d'advocats Carrera cerquem a una persona altament qualificada per donar suport a les tasques administratives.
Busquem 2 candidats per a treballar juntament amb l'equip i exercirà un paper clau per a garantir la gestió de documents, el servei al client i altres funcions de l'oficina...
**Tasques de l'oficina:**.
- Preservar i arxivar documents legals..
- L'atenció al client via telefònica i presencial (cal brindar un tracte professional).
- Elaborar agendes i coordinar reunions de l'equip.
- Donar suport en la preparació i enviament de documents..
- Tasques de facturació i seguiment de pagaments dels clients...
**Requisits necessaris:**.
- Experiència mínima de dos anys en labors administratives (prioritat en l'àmbit jurídic)..
- Coneixements avançats de sistemes de gestió informàtica (Word, Excel...)..
- Habilitats de comunicació i atenció al client de manera professional..
- Parlar amb fluïdesa català, espanyol i anglès, tant parlat com escrit (es valorarà coneixement d'altres idiomes)...
Oferim oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament continu en l'oficina, per tal de garantir la millora d'aprenentatge dels nostres treballadors.
Experiencia.
Se requiere Idiomas.
Catalán – Avanzado.
Español – Avanzado.
Inglés – Avanzado Jornada.
Completa Horario.
De dilluns a divendres, de 8.
a.
a p.
Salario.
€ mensual Sobre Bufet d'advocats Carrera.
El Bufet d'Advocats Carrera ofereix assessorament legal especialitzat i solucions a mida amb un equip expert en diverses àrees del dret.
Es distingeix per l'atenció personalitzada, la confidencialitat i el compromís amb el millor resultat.
Busquem 2 candidats per a treballar juntament amb l'equip i exercirà un paper clau per a garantir la gestió de documents, el servei al client i altres funcions de l'oficina...
**Tasques de l'oficina:**.
- Preservar i arxivar documents legals..
- L'atenció al client via telefònica i presencial (cal brindar un tracte professional).
- Elaborar agendes i coordinar reunions de l'equip.
- Donar suport en la preparació i enviament de documents..
- Tasques de facturació i seguiment de pagaments dels clients...
**Requisits necessaris:**.
- Experiència mínima de dos anys en labors administratives (prioritat en l'àmbit jurídic)..
- Coneixements avançats de sistemes de gestió informàtica (Word, Excel...)..
- Habilitats de comunicació i atenció al client de manera professional..
- Parlar amb fluïdesa català, espanyol i anglès, tant parlat com escrit (es valorarà coneixement d'altres idiomes)...
Oferim oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament continu en l'oficina, per tal de garantir la millora d'aprenentatge dels nostres treballadors.
Experiencia.
Se requiere Idiomas.
Catalán – Avanzado.
Español – Avanzado.
Inglés – Avanzado Jornada.
Completa Horario.
De dilluns a divendres, de 8.
a.
a p.
Salario.
€ mensual Sobre Bufet d'advocats Carrera.
El Bufet d'Advocats Carrera ofereix assessorament legal especialitzat i solucions a mida amb un equip expert en diverses àrees del dret.
Es distingeix per l'atenció personalitzada, la confidencialitat i el compromís amb el millor resultat.
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Bufet d'advocats Carrera
Fecha de publicación
- 06/11/2024
Fecha de expiración
- 04/02/2025