Ver oferta completa
ADMINISTRATIVO/A
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció.
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a ADMINISTRATIU/VA.
L’empresa es dedica als serveis jurídics.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions.
- Atendre trucades i visites - Gestió correu electrònic d'atenció a la clientela - Tasques administratives del despatx - Suport al personal del despatx en les tasques administratives - Realizar acompanyament necessaris - Tasques bàsiques de gestió de documents i de comptabilitat Requisits.
- Estudis superiors en comptabilitat, dret o administració - Coneixements informàtics avançats - Anglès nivell alt parlat i escrit - Castellà nivell alt parlat i escrit S'ofereix.
Horari.
dilluns a divendres de 9h a 17h Salari.
€ bruts anuals (12 pagues) Formació.
presencial a BCN d'un total de 40 hores (dues tardes per setmana al llarg d'un mes) “Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/, de 14 de juny.”
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció.
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a ADMINISTRATIU/VA.
L’empresa es dedica als serveis jurídics.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions.
- Atendre trucades i visites - Gestió correu electrònic d'atenció a la clientela - Tasques administratives del despatx - Suport al personal del despatx en les tasques administratives - Realizar acompanyament necessaris - Tasques bàsiques de gestió de documents i de comptabilitat Requisits.
- Estudis superiors en comptabilitat, dret o administració - Coneixements informàtics avançats - Anglès nivell alt parlat i escrit - Castellà nivell alt parlat i escrit S'ofereix.
Horari.
dilluns a divendres de 9h a 17h Salari.
€ bruts anuals (12 pagues) Formació.
presencial a BCN d'un total de 40 hores (dues tardes per setmana al llarg d'un mes) “Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/, de 14 de juny.”
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- PIMEC Jobs
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 27/11/2024
Fecha de expiración
- 25/02/2025