Ver oferta completa
ADMINISTRATIVO/A
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a ADMINISTRATIU/IVA.
L’empresa és una assesoría.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funciones Atenció al client, tasques comercials i administratives, comptabilitat, liquidacions d'impostos, campanya renta, campanya IS-Comptes anuals i tasques d'administració relacionades amb el lloc de treball.
Requisitos Formació CFGS o equivalent.
Idiomes.
Català.
intermig Castellà.
intermig Experiència prèvia en una posició similar.
Expèriència en A3 ECO-A3 i REN-EXCEL.
Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
Se ofrece Contracte indefinit Jornada 37 hores setmanals.
Horari.
Dilluns a dijous de 9 a 14.
i de 15 a 18h.
Divendres de 9 a 14h.
Salari brut anual.
€ Distribucció salarial.
12 pagues.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/, de 14 de juny.”
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a ADMINISTRATIU/IVA.
L’empresa és una assesoría.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funciones Atenció al client, tasques comercials i administratives, comptabilitat, liquidacions d'impostos, campanya renta, campanya IS-Comptes anuals i tasques d'administració relacionades amb el lloc de treball.
Requisitos Formació CFGS o equivalent.
Idiomes.
Català.
intermig Castellà.
intermig Experiència prèvia en una posició similar.
Expèriència en A3 ECO-A3 i REN-EXCEL.
Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
Se ofrece Contracte indefinit Jornada 37 hores setmanals.
Horari.
Dilluns a dijous de 9 a 14.
i de 15 a 18h.
Divendres de 9 a 14h.
Salari brut anual.
€ Distribucció salarial.
12 pagues.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/, de 14 de juny.”
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- PIMEC Jobs
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 18/12/2024
Fecha de expiración
- 18/03/2025