Ver oferta completa
ADMINISTRATIVO/A
Granollers
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Descripción Empresa dedicada a les instal·lacions i serveis, ubicada a Les Franqueses del Vallès, precisa incorporar un/a.
ADMINISTRATIU/VA ¿Cuáles serán tus responsabilidades? Les seves funcions es centraran en.
-Gestió i atenció de clients.
-Facturació.
-Recepció i gestió de compres i albarans.
-Tasques de comptabilitat i gestió bancària.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición? -Experiència en la gestió de tasques administratives-comptables i atenció al client.
-Domini del català i castellà.
-Microsoft Office / Gestió de CRM.
-Persona orientada al client, amb habilitats comunicatives, organitzada i metòdica.
¿Qué beneficios te aportaremos? -Incorporació immediata -Jornada completa -Horari de 8 a 17h de dilluns a divendres -Contracte indefinit -€ brutos anuales.
ADMINISTRATIU/VA ¿Cuáles serán tus responsabilidades? Les seves funcions es centraran en.
-Gestió i atenció de clients.
-Facturació.
-Recepció i gestió de compres i albarans.
-Tasques de comptabilitat i gestió bancària.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición? -Experiència en la gestió de tasques administratives-comptables i atenció al client.
-Domini del català i castellà.
-Microsoft Office / Gestió de CRM.
-Persona orientada al client, amb habilitats comunicatives, organitzada i metòdica.
¿Qué beneficios te aportaremos? -Incorporació immediata -Jornada completa -Horari de 8 a 17h de dilluns a divendres -Contracte indefinit -€ brutos anuales.
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- PIMEC Jobs
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 07/01/2025
Fecha de expiración
- 07/04/2025