Ver oferta completa
ADMINISTRATIVO/VA
Lleida
- Lleida
Descripción de la oferta de empleo
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a LLEIDA un/a ADMINISTRATIU/VA.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions Tasques de gestió administrativa (redacció informes, gestió de factures, control documentació administrativa).
Requisitos Idiomes.
Català.
intermig.
Castellà.
avançat.
Anglès.
intermig.
Coneixements d'eines ofimàtiques.
nivell mig.
Experiència prèvia en una posició similar.
1 any.
Competències.
treball en equip, organització, comunicació, motivació, anàlisis i resolució de problemes.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix Contracte indefinit.
Jornada completa.
Salari brut anual.
€.
Distribucció salarial.
12 pagues.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/, de 14 de juny.”
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a LLEIDA un/a ADMINISTRATIU/VA.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions Tasques de gestió administrativa (redacció informes, gestió de factures, control documentació administrativa).
Requisitos Idiomes.
Català.
intermig.
Castellà.
avançat.
Anglès.
intermig.
Coneixements d'eines ofimàtiques.
nivell mig.
Experiència prèvia en una posició similar.
1 any.
Competències.
treball en equip, organització, comunicació, motivació, anàlisis i resolució de problemes.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix Contracte indefinit.
Jornada completa.
Salari brut anual.
€.
Distribucció salarial.
12 pagues.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/, de 14 de juny.”
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- PIMEC Jobs
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 27/12/2024
Fecha de expiración
- 27/03/2025