ADMISTRATIU/VA AMB CONEIXEMENTS DE RRHH
Descripción de la oferta de empleo
- Encarregar-se dels recursos humans de l' empresa: revisió de les nòmines preparades per la gestoria. Control de les baixes i coneixement dels convenis laborals que tenim.
- Revisió de les polítiques de Prevenció de Riscos Laborals preparades per l' assessoria.
- Revisió de la documentació rebuda de la gestoria relacionada amb RRHH.
- Contacte amb les empreses de formació i tramitació de les sol·licituds dels treballadors en matèria formativa.
- Assegurar-se que es compleixi la normativa en materia laboral.
- Comunicació amb els empleats i resolució de dubtes relacionats amb RRHH.
• Relacionades amb el departament d'Administració i Finances:
- Tramitar documentació en general.
- Tramesa de les factures als clients i gestió de les possibles incidències.
- Tramitació de factures en diverses plataformes de les Administracions Públiques i clients.
- Control i gestió de la cartera de factures pendents de clients.
- Suport a la responsable del departament en tot allò que precisi.
Experiència 2 anys. • Experiència en tasques administratives en departament de comptabilitat o administració.
• Experiència en tasques administratives en departament de RRHH.. Competències / coneixements: • Persona organitzada i amb atenció al detall.
• Persona honesta i discreta.
• Habilitats comunicatives tant telefònicament com a nivell escrit.
• Capacitat de gestionar els recursos humans de forma eficient per evitar que es produeixin conflictes. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- Seguimedia
- Sin especificar
- 23/10/2024
- 21/01/2025
Gestionar el pago de multas de tráfico... envío de nóminas de empleados a relaciones laborales... preparación de cartas a empleados... subir a la aplicación correspondiente la documentación para las solicitudes de dsr, en aplicación de la normativa europea de protección de datos......
Disponibilidad de incorporación inmediata... manejo de correo electrónico y ficheros- gestión documental y archivo- gestión de datos y control de documentación... jornada 38h semanales de lunes a jueves de 08:00h a 17:00h y los viernes de 08:00h a 14:00h... seguimiento y control de las operaciones- control......
Actualmente nos encontramos en el proceso de selección para cubrir una vacante de prácticas en el departamento de rrhh... las principales funciones del puesto son: coordinación de practicantes y traductores organización del calendario semanal de prácticas actualización de base de datos de profesionales......
Manejo de programas de facturación... contabilización de facturas... conciliación diaria de banco... contabilidad de un despacho de abogados y clientes externos... conocimientos: laboral: altas, bajas, seguros sociales, cálculo y elaboración de nóminas, contratos de trabajo, cálculos de indemnizaciones......
Salario des de 30... prevención de riesgos laborales... horario de lunes a viernes (flexible)... planos de carrera y promoción profesional... ciudad: barcelona funciones: des de temporing seleccionamos un/a técnico/a de recursos humanos para una importante empresa del sector cárnico situada en sant vicenç......
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en......
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en desavantatge social......
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges requisitos del puestorequisits: estudiant de publicitatimprescindible bilingüe, català i castellàclara orientació a......
Horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... residència a la comarca de girona......
Temporalidad: 1 de abril hasta 30 de septiembre como mínimo... responsabilidades encargarse de las labores de vigilancia y salvamento dentro del recinto de la piscina... gran ambiente de trabajo y posibilidad real de crecimiento laboral en la empresa... otros datos del puesto temporalidad: 1 de abril......