Ver oferta completa

AFTER SALES CUSTOMER EXPERIENCE CON INGLÉS TEMPORAL- BARCELONA

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Ubicación.
Barcelona Importante compañía de patinetes eléctricos ¿Dónde vas a trabajar? Importante compañía de patinetes eléctricos, ubicada en Barcelona.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? El After Sales Customer Experience con Inglés Temporal- Barcelona se encargará de.
Customer focused.
ayuda a los retailers (B2B) por teléfono o vía email.
Asesorar a los clientes y hacer un seguimiento de sus consultas técnicas.
Operational excellence.
gestión de los aspectos del rendimiento del centro de servicios.
Gestión de los acuerdos de nivel de servicio.
Obtención y evaluación toda la información relevante para la gestión de consultas e incidencias.
Comunicación y coordinación con otros departamentos internos.
¿A quién buscamos (H/M/D)? El After Sales Customer Experience con Inglés Temporal- Barcelona requiere de.
Muy valorable estudios en área técnica y experiencia en productos eléctricos.
Conocimiento de gestión al cliente y coordinación con otros departamentos internos.
Experiencia en procedimientos administrativos.
Imprescindible nivel de inglés alto.
Conocimiento de Office avanzado.
¿Cuáles son tus beneficios? Contrato Temporal para cubrir una baja de paternidad (contrato inicial 6 meses).
Salario fijo € B/A - € B/A.
Jornada completa.
Trabajo híbrido.
teletrabajo + oficina.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 30/08/2024
Fecha de expiración
  • 28/11/2024
Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

Senior Sales Assistant - Store LIU∙JO , BARCELONA
Liu Jo SPA

Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... sus principales cometidos serán los siguientes: · transmitir al cliente pasión y conocimiento del producto; · desarrollar e impulsar las ventas; · recibir y acompañar a nuestra clientela de alta gama; ·......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... be passionate about giving a great customer experience & have the ability to connect with customers, build rapport and show empathy... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... be passionate about giving a great customer experience & have the ability to connect with customers, build rapport and show empathy... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer......

Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Experience of working on large requirements i... this name represents our dedication to providing cutting-edge technology solutions to simplify quoting processes and enhance your experience... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

AGENTE DE RESERVAS CON INGLES ALTO - 1164984
Temporing

Se ofrece:• contrato temporal... • alemán/holandés hablado y escrito + inglés son imprescindibles... agente de reservas con ingles alto y aleman u holandes nativo - 1164984 ciudad: madrid desde temporing ett buscamos teleoperadores / agentes de reservas con inglés y alemán u holandés nativo para el departamento......

AGENTE DE RESERVAS CON INGLES ALTO
Temporing ett

Se ofrece:- contrato temporal... alemán/holandés hablado y escrito + inglés son imprescindibles... ciudad: madrid agente de reservas con ingles alto y aleman u holandes nativo - 1178719 descripción/responsabilidades:desde temporing ett buscamos teleoperadores / agentes de reservas con inglés y alemán......