Ver oferta completa

AGENT DE RESERVES

Calella - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Somos un Hotel ubicado en el municipio de Calella (Barcelona).
Lloc de feina al departament de reserves, donant suport, de forma molt puntual, a recepció, en un molt bon ambient d'equip
Tareas
Utilització d'eines de Microsoft, sobretot Excel, Word i Outlook
Idiomes: català, castellà, anglès, francès. Altres idiomes a valorar
Atenció al telèfon
Gestió de reserves des de la recepció fins el cobrament
Facturació de clients
Gestió de cobraments
Requisitos
Ciclo Formativo Grado Medio
Experiencia mínima
Al menos 3 años
Idiomas requeridos
Alemán - Nivel Básico
Catalán - Nivel Nativo o Bilingüe
Francés - Nivel Intermedio
Inglés - Nivel Intermedio
Excel
coneixement d'eines com PMS,
Channel Manager
i extranet d'OTAs i agències
Beneficios
En la nostra empresa tenim un bon ambient de treball i sempre treballem en equip.
Si es compleixen els requisits, la incorporació és immediata.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • VALOM SL
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 07/11/2024
Fecha de expiración
  • 05/02/2025
Real estate agent
Sunland

We are looking for one experienced agent to join to our team of international real estate agency located in benijófar (alicante)... other languages such as dutch, flemish, norwegian otros datos del puesto - company car- time flexibility- option to an indefinite contract- company phone......

Agent commercial
Buar artesanos

Force de persuasion - enthousiasme... nous recherchons un agent commercial capable de nous trouver des clients en france dans de divers secteurs tels que le secteur bazar, decoration du jardin et interieure, ou encore de petites entreprises tels que des épiceries par exemple......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Track all ota, direct, and agent leads, updating the pms as needed... enter otas, direct bookings, and agent leads into our pms and keep up-to-date records of all system updates... salary: 18,000 euros gross per year... ensure an efficient and effective flow of communication with other departments and......