Ver oferta completa

ASSISTENT A DIRECCIÓ DE L'INSTITUT UNIVERSITARI DE SALUT MENTAL

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Responsabilitats i tasques:
• Suport de primera mà al director (programació de viatges, l’organització de reunions, el
maneig de sol·licituds d’informació, la preparació d’informes i correspondència)
• Administrar la càrrega de treball (gestionar l’agenda i preparar la documentació necessària)
• Suport administratiu a les reunions d’equip i altres (elaboració d’actes i gestió del temps)
• Gestió i seguiments dels convenis amb les entitats corresponents perquè els alumnes puguin
realitzar les practiques.
• Gestió de nous d’alumnes pel nou curs acadèmic.
• Responsable de l’obertura, arxiu, tancament i custodia dels expedients dels alumnes de
l’IUSM.
• Responsable de l’acompliment de la Llei de Protecció de Dades a través dels documents que
al efecte calgui fer signar als alumnes que hagin de realitzar les pràctiques en els diferents
equipaments de la Fundació.
• Elaboració dels documents administratius i de comunicació de dades per donar compliment
als circuïts administratius necessaris per al bon funcionament de l’organització.
• Col·laborar en la confecció de la memòria anual de la Fundació.
• Suport en l'organització de jornades i diferents esdeveniments institucionals. Experiència 1 anys. Experiència administrativa en l’àmbit universitari o similar. Competències / coneixements: Formació universitària ADE o cicle formatiu branca gestió administrativa
• Experiència administrativa en l’àmbit universitari o similar
• Nivell alt d’anglès (B2 o C1)
• Coneixement d’Office (Excel, Power Point, Word, ...)
• Coneixement en l’àmbit de docència i recerca (gestió acadèmica)
• Es valorarà titulació de nivell C de Català
• Coneixement i experiència prèvia amb la gestió de convenis d’alumnes en practiques.
• Valors personals alineats amb la missió i valors de la FVB.
• Capacitat per treballar en equip.
• Iniciativa, autonomia. Capacitat per a la resolució de problemes.
• Tracte empàtic català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • FUNDACIÓ VIDAL I BARRAQUER
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/09/2024
Fecha de expiración
  • 04/12/2024
Enfermera general y salud mental Comp aditivo Dublín
Reach HR Consulting

Funciones personas con dependencias: el papel de la enfermera es brindar apoyo general de enfermería y diagnóstico a las personas que sufren de adicción... el servicio de enfermería acompañará al servicio de adicciones, brindando una visita clínica a los clientes en este entorno... ________________________________________requisitos:......

Enfermera - Enfermera general y salud mental Dublín
Reach HR Consulting

Funciones personas con dependencias: el papel de la enfermera es brindar apoyo general de enfermería y diagnóstico a las personas que sufren de adicción... el servicio de enfermería acompañará al servicio de adicciones, brindando una visita clínica a los clientes en este entorno......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una persona para trabajar en nuestro departamento comercial como business analyst , reportando directamente al director comercial... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat......

Auxiliar de Enfermería/TCAE para mudanza a Ámsterdam
EHCA Recruitment S.L

· curso de holandés gratuito... · conocimiento de salud mental (se puede trabajar con clientes que tengas alzheimer, esquizofrenia…) · manejo de la bicicleta... nivel comunicativo de inglés (se realizará parte de la entrevista en ese idioma)... requisitos del puesto¿qué requerimos? · “hart voor de zorg”:......

Atención al cliente desde casa
ANIMACIONES AEIOU

Ordenador y móvil de empresa... somos una empresa de animación de fiestas infantiles en españa con más de 20 años de experiencia en el sector del que somos líderes indiscutibles por el propio crecimiento de la empresa, buscamos una persona responsable para trabajo desde casa funciones: atención a......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... otros datos del puesto horari 30h setmanals en horari de tardes de dilluns a divendres i 1 matí... ocasionalment treball en cap de setmana, a......

CONSULTOR/A SÉNIOR – TRANSACCIONES
Anthesis

Trabajarás a jornada completa... trabajarás a jornada completa con un horario flexible distribuido de lunes a jueves de 7:30-9h a 16:30-18h y los viernes tu jornada será intensiva, de 8h a 15h... iniciativa, planificación y orientación a la consecución de objetivos... aprovecharás tus días de vacaciones......

Prácticas Content specialist (francés)
Rankia s.l

Refactorización de contenido... moderación de webinars... mejora de las fichas de entidades y de las guías de producto del área... nivel nativo/avanzado de francés... planificación y organización de webinars... requisitos del puesto - posibilidad de realizar un contrato de prácticas de al menos 500h......

Prácticas Content specialist (polaco)
Rankia s.l

Refactorización de contenido... moderación de webinars... mejora de las fichas de entidades y de las guías de producto del área... nivel nativo/avanzado de polaco... planificación y organización de webinars... requisitos del puesto - posibilidad de realizar un contrato de prácticas de al menos 500h......