AUX. ADMINISTRATIU
Descripción de la oferta de empleo
Funcions:
Atenció telefònica i presencial a clients i visitants.
Gestió de l’agenda i coordinació de reunions internes i externes.
Organització i arxiu de documents, correus electrònics i gestió de la correspondència.
Suport a les tasques administratives diàries (facturació, gestió de factures, informes, etc.).
Coordinació i manteniment de les àrees comunes de l’oficina.
Col·laboració amb l’equip en tasques diverses per garantir un flux de treball eficient i organitzat.
Tareas
Funcions:
Atenció telefònica i presencial a clients i visitants.
Gestió de l’agenda i coordinació de reunions internes i externes.
Organització i arxiu de documents, correus electrònics i gestió de la correspondència.
Suport a les tasques administratives diàries (facturació, gestió de factures, informes, etc.).
Coordinació i manteniment de les àrees comunes de l’oficina.
Col·laboració amb l’equip en tasques diverses per garantir un flux de treball eficient i organitzat.
Requisitos
Requisits:
Idiomes: Català i castellà natius (parlat i escrit).
Experiència prèvia en tasques administratives i atenció al públic (preferentment en àmbits relacionats amb l’arquitectura o consultoria).
Domini de l'ofimàtica (Microsoft Office, Google Drive i eines d’organització).
Habilitats comunicatives, capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament i atenció al detall.
Capacitat d'adaptació i treball en equip en un ambient dinàmic.
Beneficios
Oferim:
Contracte laboral a temps complet.
Bon ambient de treball amb un equip jove i dinàmic.
Retribució competitiva segons experiència i capacitats.
Oportunitats de formació i creixement professional dins de l'empresa.
Ubicació de l’oficina a Viladecans.
Si tens ganes de formar part del nostre equip i creus que compleixes els requisits, envia’ns el teu currículum.
Detalles de la oferta
- GRUPO CRECE Y CONECTA
- 04/12/2024
- 04/03/2025
Ciudad: tarragona desde temporing seleccionamos un aux administrativo para empresa ubicada en la pobla de mafumet: - gestión y emisión de facturación... 09 € brutos / hora... contrato por ett + incorporación empresa... atención telefónica, incluyendo la recepción y derivación de llamadas... com/?response_id=e2c487b575c26dbdaa7cbfd8270013b9......
Residencia en el vallès oriental... alta inss y ayuda al estudio horario tardes 15:30-16:00 a 19:30 – 20:00 compatible con estudios trabajo en un equipo reducido... ofrecemos una beca presencial de auxiliar administrativo / selección de personal con inglés: media jornada (tardes) para nuestra oficina......
Empresa situada en la población de abrera (baix llobregat) requisitos del puesto graduado escolar o superior conocimientos de ofimática imprescindible: disponer del certificado de discapacidad física igual o superior al 33%, o tener una incapacidad total permanente... centro especial de empleo en abrera......
Se precisa formacion en fpii administrativo o similar y experiencia de un año en puesto similar... se precisa auxiliar administrativo/a con certificado de discapacidad igual o superior al 33% para trabajar de lunes a viernes media jornada mañanas en la zona sur de madrid... requisitos del puestocertificado......
Trabajos de: auxiliar de servicios, conserjes, control de accesos, parkings, mantenimiento de instalaciones, limpieza, asistencia domiciliaria, asistencia a mayores, aux... administrativos, sanidad, jardines, comunidades, panaderos, repartidores, camareros, cocineros, acompañantes de ancianos, etc......