AUX. ADMINISTRATIU
Descripción de la oferta de empleo
Funcions:
Atenció telefònica i presencial a clients i visitants.
Gestió de l’agenda i coordinació de reunions internes i externes.
Organització i arxiu de documents, correus electrònics i gestió de la correspondència.
Suport a les tasques administratives diàries (facturació, gestió de factures, informes, etc.).
Coordinació i manteniment de les àrees comunes de l’oficina.
Col·laboració amb l’equip en tasques diverses per garantir un flux de treball eficient i organitzat.
Tareas
Funcions:
Atenció telefònica i presencial a clients i visitants.
Gestió de l’agenda i coordinació de reunions internes i externes.
Organització i arxiu de documents, correus electrònics i gestió de la correspondència.
Suport a les tasques administratives diàries (facturació, gestió de factures, informes, etc.).
Coordinació i manteniment de les àrees comunes de l’oficina.
Col·laboració amb l’equip en tasques diverses per garantir un flux de treball eficient i organitzat.
Requisitos
Requisits:
Idiomes: Català i castellà natius (parlat i escrit).
Experiència prèvia en tasques administratives i atenció al públic (preferentment en àmbits relacionats amb l’arquitectura o consultoria).
Domini de l'ofimàtica (Microsoft Office, Google Drive i eines d’organització).
Habilitats comunicatives, capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament i atenció al detall.
Capacitat d'adaptació i treball en equip en un ambient dinàmic.
Beneficios
Oferim:
Contracte laboral a temps complet.
Bon ambient de treball amb un equip jove i dinàmic.
Retribució competitiva segons experiència i capacitats.
Oportunitats de formació i creixement professional dins de l'empresa.
Ubicació de l’oficina a Viladecans.
Si tens ganes de formar part del nostre equip i creus que compleixes els requisits, envia’ns el teu currículum.
Detalles de la oferta
- GRUPO CRECE Y CONECTA
- 07/01/2025
- 07/04/2025
Ciudad: tarragona desde temporing seleccionamos un aux administrativo para empresa ubicada en la pobla de mafumet: - gestión y emisión de facturación... requisitos: - formación en administración, contabilidad o similar - conocimientos y experiencia en el uso del programa sage... apoyo en tareas administrativas......
Usuario avanzado de ofimática (ms word, ms excel, ms powerpoint), e-mail, internet y redes sociales... ofrecemos una beca presencial de auxiliar administrativo / selección de personal con inglés: media jornada (tardes) para nuestra oficina en parets del vallès funciones: atención al teléfono preparar......
Empresa situada en la población de abrera (baix llobregat) requisitos del puesto graduado escolar o superior conocimientos de ofimática imprescindible: disponer del certificado de discapacidad física igual o superior al 33%, o tener una incapacidad total permanente... funciones: abrir y cerrar líneas......
Requisitos del puestocertificado de discapaciada igual o superior al 33%... las tareas a realizar son las propias del puesto: escaneo, archivo, fotocopias, registro datos, etc... se precisa formacion en fpii administrativo o similar y experiencia de un año en puesto similar... se precisa auxiliar administrativo/a......
Trabajos de: auxiliar de servicios, conserjes, control de accesos, parkings, mantenimiento de instalaciones, limpieza, asistencia domiciliaria, asistencia a mayores, aux... requisitos del puesto estar en posesion de certificado de discapacidad... administrativos, sanidad, jardines, comunidades, panaderos......