AUXILIAR DE LOGÍSTICA (REF: MGMT )
Descripción de la oferta de empleo
L'ICIQ és una de les principals institucions líders mundials reconegudes internacionalment en el camp de la química compromesa amb la resolució dels grans reptes socials i econòmics mitjançant la realització d'investigacions d'alta qualitat en tres àrees principals.
Catàlisi Sostenible, Energies Renovables i Salut.
L'institut també té com a objectiu formar la futura generació de científics oferint programes educatius d'alta qualitat a estudiants de màster, doctorat i investigadors postdoctorals (tots els detalls sobre http://www.
ciq.
rg/).
Responsabilitats.
Neteja de laboratoris.
Retirada de tot tipus residus dels laboratoris, paper, plàstic, vidre, envasos buits...
Responsabilitat compartida.
Gestió residus.
Emmagatzemar els residus a les zones corresponents i preparar-ho per la seva retirada.
Responsabilitat compartida.
Gestió administrativa.
Ens d’absència del “Manager” saber fer les tasques administratives bàsiques.
treure les comandes del SAP, escanejar el albarans i gestionar les entregues de les mercaderies.
Responsabilitat compartida.
Recepció de mercaderies.
Gestionar totes les mercaderies que arriben al centre, reactius, dissolvents, gasos, equips...
Per emmagatzemar o entregar als laboratoris.
Responsabilitat compartida.
Distribució mercaderies als laboratoris.
Entregar totes les mercaderies als laboratoris.
Responsabilitat compartida.
Gestió serveis.
Col·locació d’ampolles de gasos a les instal·lacions o laboratoris.
Subministrament N2 i gestió “Dry Ice”.
Responsabilitat compartida.
Suport esdeveniments.
Col·locació cadires, taules i panells per als esdeveniments.
Responsabilitat compartida.
Suport altres departaments.
Ajudar quan sigui precís a altres departaments en tasques excepcionals.
Responsabilitat compartida.
Gestió equips obsolets.
Retirada, guarda i custodia dels equips obsolets fins la seva retirada.
Atenció al usuari.
Atendre i resoldre dubtes que pugui tenir el personal respecte la logística de l’ICIQ.
Responsabilitat compartida.
Requisits.
Cicle Formatiu de Grau Superior.
Experiència mínima de 2 anys operari de magatzems Coneixements en manipulació de productes químics.
Qualitats i habilitats valorades.
Competències tècniques.
Domini de català i castellà, domini de Microsoft Office (Word i Excel).
Competències clau.
Compromís amb l’organització, adaptació al canvi.
Competències transferibles.
Capacitat de decisió, treball cooperatiu, capacitat d’aprenentatge, polivalència, tolerància a las rutina, automotivació i iniciativa.
Oferim.
Contracte permanent de treball a jornada parcial.
Retribució d'acord amb la qualificació/experiència de la persona.
Salari fraccionat en dotze mensualitats.
Incorporació.
Desembre.
* Posició estructural resultant de la quota ordinària de reposició per a l'any .
Principis OTM-R en els processos de selecció L'ICIQ segueix els principis de contractació oberta, transparent i basada en el mèrit (OTM-R) i el Codi de conducta per a la contractació d'investigadors establerts per la Comissió Europea.
L'ICIQ segueix en el seu procés de selecció una política d'igualtat d'oportunitats de gènere i una política de no discriminació per raó d'edat, origen ètnic o social, religió o creences, orientació sexual, llengua i discapacitat.
L'ICIQ es compromet a promoure la conciliació de la vida laboral i familiar dels seus empleats i, com a tal, ofereix flexibilitat horària.
Procés de selecció El procés de selecció de l'ICIQ sol comportar les següents fases.
Preselecció.
El procés de preselecció es basarà en la qualificació i l'expertesa reflectides en el currículum dels candidats.
Aquesta fase es basa en mèrits.
Entrevista.
Els candidats preseleccionats seran entrevistats pel responsable de contractació del lloc i el Comitè de Selecció designat.
Carta d'oferta.
Un cop seleccionat el candidat seleccionat, la Unitat de Persones ampliarà una Oferta de Treball, especificant el dia d'inici, el salari i les condicions generals del lloc de treball.
Per a més informació, pots visitar la nostra pàgina de HR Excellence in Research.
ENGLISH VERSION Logistics Auxiliary (Ref.
MGMT ) The Institute of Chemical Research of Catalonia (ICIQ) is seeking an auxiliary to work part time at the Logistics unit.
ICIQ is one of the world’s internationally recognized leading institutions in the field of chemistry committed to solving major social and economic challenges by conducting top quality research in three main areas.
Sustainable Catalysis, Renewable Energy and Health.
The institute also aims at training the future generation of scientists by offering high-quality educational programs to master, PhD students and postdoctoral researchers (full details on http://www.
ciq.
rg/).
ICIQ is looking for part-time auxiliary to work in the Logistics unit.
Responsibilities.
Laboratory cleaning.
Removal of all types of waste from laboratories, paper, plastic, glass, empty containers...
Shared responsibility.
Waste management.
Store waste in the corresponding areas and prepare it for removal.
Shared responsibility.
Administrative management.
Absence of the "Manager" knowing how to do basic administrative tasks.
taking orders out of the SAP, scanning the delivery notes and managing the deliveries of the goods.
Shared responsibility.
Goods reception.
Manage all the goods that arrive at the centre, reagents, solvents, gases, equipment, etc.
To store or deliver to laboratories.
Shared responsibility.
Distribution of goods to laboratories.
Deliver all goods to laboratories.
Shared responsibility.
Service management.
Placement of gas bottles in facilities or laboratories.
N2 supply and "Dry Ice" management.
Shared responsibility.
Event support.
Placement of chairs, tables and panels for events.
Shared responsibility.
Support other departments.
Assist other departments when needed in exceptional tasks.
Shared responsibility.
Obsolete equipment management.
Removal, storage and custody of obsolete equipment until its removal.
User service.
Attend to and resolve doubts that staff may have regarding the logistics of the ICIQ.
Shared responsibility.
Requirements.
Cicle Formatiu de Grau Superior.
Minimum experience of 2 years warehouse operator.
Knowledge in handling chemical products.
Valued qualities.
Technical skills.
Proficiency in Catalan and Spanish, proficiency in Microsoft Office (Word and Excel).
Key competences.
Commitment to the organisation, adaptation to change.
Transferable skills.
Decision-making capacity, cooperative work, learning capacity, versatility, tolerance to routine, self-motivation and initiative.
We offer.
A permanent part-time employment.
Remuneration according to individual’s qualifications/experience.
Annual salary split in twelve monthly payments.
Incorporation.
December .
* Structural position resulting from the ordinary reposition quota for .
OTM-R principles in the selection processes ICIQ follows the principles of Open, Transparent and Merit-based Recruitment (OTM-R) and the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers as established by the European Commission.
ICIQ follows in its selection process a gender equality opportunity policy and a non-discrimination policy on the basis of age, ethnic or social origin, religion or belief, sexual orientation, language and disability.
ICIQ is committed to promoting a work-life balance for its employees and, as such, offers flexible working hours.
Selection Process ICIQ’s selection process usually entails the following phases.
Pre-selection.
The pre-selection process will be based on qualifications and expertise as reflected on the candidates’ CVs.
This phase is merit-based.
Interview.
Preselected candidates will be interviewed by the Hiring Manager of the position and the appointed Selection Committee.
Offer Letter.
Once the successful candidate is selected, the People Unit will extend a Job Offer, specifying the start day, salary and overall job conditions.
For further information, you can visit our HR Excellence in Research page at.
HR Excellence in Research (iciq.
rg)
Detalles de la oferta
- ICIQ
- Sin especificar
- 20/11/2024
- 18/02/2025
Colaboración interna: trabajar junto a equipos de ventas y logística para alinear a logística con las necesidades de cada tienda... grupo kiwi europa está en búsqueda de un/a auxiliar administrativo para el sector retail (supermercados e hipermercado) ¿tienes experiencia en logística en el sector retail......
Auxiliar administrativo/a logística campaña de navidad ciudad: zaragoza desde temporing seleccionamos un/a auxiliar administrativo/a para empresa del sector logística para contratación por campaña de navidad, situada en polígono centrovía (la muela, zaragoza) funciones: - recepción de llamadas y atención......
Se necesita auxiliar de optica o de clínica para trabajar en una clínica oftalmológica en el centro de murcia... horario partido mañana y tarde, trabajo de lunes a viernes... jornada completa, puesto indefinido......
Se necesita auxiliar dental y/o administrativa para clínica dental en el centro de valladolid... contrato a tiempo completo, normalmente de jornada partida y a días horario seguido... requisitos del puestoexperiencia previa......
Coordinar el transporte de mercancías y la logística de almacén... habilidades: seguimiento de entregas análisis de costos logísticos negociación con proveedores gestión de inventario manejo de software de logística conocimiento de normativas de transporte optimización de procesos de distribución planificación......
Experiencia en gestión contable, idealmente en entornos de logística o retail... colaborar con el equipo de logística para reflejar con precisión las transacciones contables... únete a kiwi market como auxiliar administrativo contable ¿tienes pasión por los números, te encanta el análisis de datos y......
Precisamos auxiliar para clínica de podología para cubrir una vacante... requisitos del puestono es obligatorio pero se valora positivamente: auxiliar / higienista bucodental... horario de trabajo de lunes a viernes 09:45 a 13:45 h... buen ambiente de trabajo... contrato laboral a tiempo completo......
Requisitos del puestono es obligatorio pero se valora positivamente: auxiliar / higienista bucodental... precisamos auxiliar para clínica de podología para cubrir una sustitución por incapacidad temporal... contrato laboral a tiempo completo... funciones: acompañamiento y preparación del paciente......
Auxiliar administrativo/a de trafico, sector logistica - san fernando de henares - 1166642 ciudad: madrid desde temporing estamos buscando un/a auxiliar administrativo/a para trabajar a turnos rotativos en el departametno de rutas para una importante empresa ubicada en san fernando de henares: funciones:•......
Requisitos del puestorequisitos del puesto: título o certificación en enfermería auxiliar o una disciplina relacionada... nuestro equipo humano es lo que mejor nos representa y estamos buscando a una persona que se incorpore como auxiliar de clínica para sumar valor y seguir creciendo juntos......