CAP D’ÀREA TERRITORIAL DE PROGRAMES D’INCLUSIÓ RESIDENCIAL VALLÈS OCCIDENTAL
Descripción de la oferta de empleo
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de cap d'àrea territorial dels Programes d'Inclusió Residencial al Vallés Occidental.
FORMACIÓ:
Formació reglada en ciències socials: Antropologia , ciències polítiques, sociologia, educació social, treball social, pedagogia, psicopedagogia, psicologia o altres.
Experiència:
Tres anys d’experiència en les funcions i tasques descrites.
FUNCIONS I TASQUES:
Elaborar els dissenys necessaris i la presentació de subvencions per obtenir el finançament per als projectes segons els criteris generals acordats per l’any, assegurant que s’acompleixen els requisits interns i els dels clients finançadors, d’acord amb les indicacions del procés de disseny de projectes.
Planificar els projectes, d’acord amb les directrius generals, assegurant la resposta adequada als requeriments i les instruccions dels diversos clients finançadors en cas de tenir-los i els criteris de qualitat interns .( pla de treball i fer el seguiment dels objectius ,accions i indicadors)
Expandir territorialment els programes d’inclusió residencial, d’acord amb les línies estratègiques marcades per la Direcció, detecció de clients i vistes i propostes tècniques amb suport de la direccio de l’àrea.
Representar a l’entitat en els espai de partició territorial.
Garantir la coordinació amb els clients finançadors, aportant la documentació, seguiment i justificació necessàries
Dissenyar i ajustar les metodologies de treball i desenvolupament de competències emprades a Prohabitatge per al treball amb les famílies ateses als serveis de suport de l’entitat.
Planificar els recursos per l’execució de l’activitat, elaboració d’informes i liderar l’equip per la millora de l’atenció i les propostes ajustos.
Fer el seguiment, organitzar l’execució dels serveis d’acord amb els objectius marcats en els dissenys dels diferents projectes, assegurant que es compleixen els criteris de qualitat interns i la normativa del client finançador.
Encarregar-se de l’adequació dels espais i infraestructures de treball per a els i les professionals del seu projecte, assegurant el recursos necessaris i prenen les mesures de PRL establertes per l’entitat per portar a terme les accions
Acollir a les noves incorporacions al projecte i al lloc de feina, establir un calendari de seguiment setmanal el primer mes per poder conèixer totes les tasques a realitzar, verificar que el/la professional disposa de competències necessàries per el perfil.
Organitzar la distribució de responsabilitats i accions dins l’equip aprofitant el coneixements aportats pel conjunt.
Planificar la cobertura de vacances seguint les instruccions de la Direcció
Detectar les potencialitats i debilitats de l'equip i el projecte per indicar mesures correctores, realitzar avaluacions del desenvolupament de les professionals lloc de treball i anuals del funcionament dels equips.
Executar accions directes establertes en els projectes i els plans de treball ( seguiment acompanyament de casos, o accions del programa) en funció de la planificació anual del projecte.
Realitzar accions de difusió per a la derivació de casos o per desplegar les accions establertes.
Acompanyar a l’equip en l’aplicació dels processos de qualitat assignats i vinculats, així en relació a la puntualitat, el rigor tècnic i la coherència en el model d’intervenció de l’entitat
Assegurar que es realitzen els registres de dades generals del projecte, els informes periòdics de seguiment i dels indicadors.
Elaborar informes de seguiment de l’Àrea PIR i dels casos, si s’escau.
Realitzar orientacions tècniques per a la intervenció i en el cas que dimensionin a la figura de coordinació ho trasllada a la Direcció per valorar la necessitat formativa.
Coordinar-se amb les referents externes de projecte per al seu seguiment i assegurar que l’equip educadores gestionen les derivacions de casos i les sortides.
Participar en grups de treball en representació de l’entitat d’acord amb les propostes realitzades per la responsable vinculat al seu projecte.
Participar en la formació interna i externa d’acord amb les propostes realitzades per la Direcció.
Dinamitzar la creació de les memòries pel conjunt de l’equip com a eina de reportar la feina feta.
Dinamitzar per poder disposar d’una avaluació del grau de satisfacció dels grups d’interès envers els projectes i serveis.
Assegurar el grau de satisfacció dels clients i organismes col·laboradors, així com els compromisos establerts en convenis vigents.
Coordinar la direcció de l’àrea la revisió de processos i eines de treball i reportar l’activitat mensual.
Supervisar els processos de pràctiques, si s’escau, en els projectes i serveis assignats per establir estratègies de qualitat i estabilitat.
Participar en els espais de coordinació amb altres coordinacions territorials, Programes transversals i Direccions, per poder assegurar el bon funcionament dels projectes i l’entitat.
Aportar capacitat de disseny de projecte a d’altres àmbits del Programa.
Participar en les sessions de la comissió interdisciplinar de casos complexos
CONDICIONS
·Jornada laboral: 38,5 hores setmanals.
·Horari: 8h a 14h i dues tardes fins les 17h aprox., de dilluns a dijous. Divendres fins a les 15h.
·Contracte: indefinit, amb 5 mesos de període de prova.
·Sou: de 32085.2€ bruts anuals
·Lloc de treball: Terrassa i el territori del Vallès Occidental
·Data d’incorporació prevista: juny.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
Detalles de la oferta
- Associació Prohabitatge
- 02/09/2024
- 01/12/2024
Empresa de transporte selecciona conductores de trailers con carnet c + e + cap para realizar rutas nacionales... requisitos del puestocarnet c + e + cap... experiencia mínima 1 año... interesado enviar curriculum a *****@***** o llamar al tlf... condiciones económicas interesantes......
Supervisión de carga... uso de datafono... ritmo rápido de trabajo... herramientas tpv- gestor de cobros... *hasta finalizar la ruta de 8 horas efectivas de trabajo... jornada completo, de l-v (entrada de 6:00 - 7:00 y salida de 13:00 - 16:00)* salario: 21... carga y descarga de mercancía pesada......
Conductor con carnet c – tacógrafo y cap dos puestos: horario 1: de 3 o 3:30 a 14 horas y salario de 1... requisitos del puestoimprescindible: - certificado de discapacidad - carnet c - tacógrafo - cap - carnet de carretillas - 15 puntos en el carnet de conducirotros datos del puestono se valoran......
Salario de 1895€ brutos mensuales... el horario es de 7... imprescindible, disponer de carnet adr (mercancías peligrosas) y carnet cap... empresa situada en catarroja (valencia), precisa un/a conductor de camión... incorporación inmediata... contratación directa con la empresa... el camión es rígido......
Jornada l-j de 8h a 18h y el v de 8h a 15h... oferta de empleo: buscamos montador de cubiertas metálicas, con experiencia en el sector, para empresa de construcción de cubierta metálicas para obra en mollet del vallés con duración temporal y experiencia en el sector... requisitos del puestoimprescindible......
Gestión comercial de sus inmuebles... con recursos y estructura organizativa propia para el desempeño de la labor comercial con habilidades comerciales y de negociación tanto para la captación de clientes como el cierre de operaciones... ¿qué hacen nuestros agentes inmobiliarios? captación y venta......
Gestión comercial de sus inmuebles... con recursos y estructura organizativa propia para el desempeño de la labor comercial con habilidades comerciales y de negociación tanto para la captación de clientes como el cierre de operaciones... ¿qué hacen nuestros agentes inmobiliarios? captación y venta......
Gestión comercial de sus inmuebles... con recursos y estructura organizativa propia para el desempeño de la labor comercial con habilidades comerciales y de negociación tanto para la captación de clientes como el cierre de operaciones... ¿qué hacen nuestros agentes inmobiliarios? captación y venta......
Gestión comercial de sus inmuebles... con recursos y estructura organizativa propia para el desempeño de la labor comercial con habilidades comerciales y de negociación tanto para la captación de clientes como el cierre de operaciones... ¿qué hacen nuestros agentes inmobiliarios? captación y venta......
Gestión comercial de sus inmuebles... con recursos y estructura organizativa propia para el desempeño de la labor comercial con habilidades comerciales y de negociación tanto para la captación de clientes como el cierre de operaciones... ¿qué hacen nuestros agentes inmobiliarios? captación y venta......