Ver oferta completa

CERQUEM MONITOR/A DEL TEMPS DEL MIGDIA. MATARO

Mataró - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Estem buscant monitors/es amb experiencia en el sector, per escola a Mataro, lloc de treballa fix fins juny del ..
INICIO.
Dilluns dia .
HORARIO.
a h..
SALARIO.
segons conveni de lleure.
Imprescindible documentació en vigor i **certificat delictes sexuals**.
Experiencia mínima 1 any en el sector del lleure.
Experiencia.
Se requiere Idiomas.
Catalán – Experto.
Español – Experto Jornada.
Parcial Horario.
h A H Sobre SANED.
SANED
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • SANED
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/12/2024
Fecha de expiración
  • 18/03/2025
Arquitecto técnico en Mataró
COVEAL

Somos empresa constructora, promotora e inmobiliaria buscamos un perfil técnico para la gestión global - obra nueva y reformas - comparativas de materiales y subcontratas - valoraciones de compras inmobiliarias - tareas administrativasrequisitos del puesto- experiencia......

Assessora comercial de publicitat
Alpha disseny

Cerquem assessora comercial per la captació de clients... sou fix + comissions requisitos del puesto requisits: -experiència en vendes -actitud altament comercial, empatia i bon tracte amb la gent -estar familiaritzats en entorns digitals -català/castellà parlat i escrit correctament -residir a la zona......

CONSERGE
CATALANA DE TREBALL

Requisitos del puestodisponibilitat per treballar caps de setmana i festius... coneixements ofimatica nivell usuari... disponibilitat per treballar caps de setmana i festius... disponibilitat d´incorporació inmediata... es precissa conserge per incorporació immediata per la zona de mataró......

MONITOR/A DE LLEURE
Sortim educacio i lleure sl

Horari: segons activitats de les colònies (matins 3 hores, tardes 3'5 hores, nit 1 hora) tipus de contracte: fitxe discontinu durada del contracte: entre 1 i 3 mesos sou orientatiu: segons conveni del lleure les persones interessades podeu enviar el vostre curriculum vitae a: *****@*****......